אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 26884-08-15 שלום נ' טרנד ריהוט בע"מ

ת"ק 26884-08-15 שלום נ' טרנד ריהוט בע"מ

תאריך פרסום : 12/03/2017 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות ירושלים
26884-08-15
08/03/2017
בפני הרשם:
ניר נחשון

- נגד -
התובעת::
שפרה שלום
הנתבעת::
טרנד ריהוט בע"מ
פסק-דין

פרשת התביעה:

1.לפניי תביעה כספית, על סך 20,000 ₪, במסגרתה עותרת התובעת לחייב את הנתבעת בגין נזק שנגרם למערכת ישיבה לסלון שרכשה מידי הנתבעת. אליבא דגרסת התובעת, כפי שנטענה בכתב התביעה, בתאריך 29.05.2014 רכשה מהנתבעת מערכת ישיבה לסלון מעור בצבע לבן-אפור בתמורה לסך של 10,000 ₪. במעמד קניית הסלון שאלה התובעת את נציג המכירות כיצד עליה לנקות את הסלון. לגרסתה, נאמר לה בפשטות שעליה לקחת סמרטוט לח ולהעבירו על הסלון. כמו-כן, נאמר לה שאם תיתקל בבעיה מוזמנת היא לפנות לנתבעת. כעבור זמן מה, לאחר אספקת הסלון לביתה ולאחר שהיה בשימושה במשך מספר חודשים, הצטבר עליו אבק שהשחיר את צבעו. התובעת נטלה מטלית לחה, העבירה אותה על הסלון, אך ללא הצלחה. משכך פנתה בתה של התובעת לחברה והציגה בפניהם את המקרה. כעבור מספר ימים הגיע לביתה של התובעת נציג מטעם הנתבעת ולדברי התובעת החל לנקות את הסלון עם מטלית מלוכלכת טבולה בנוזל כלים בעודו מסביר שכך צריך לנקות את הסלון.

2.לטענת התובעת, מאחר וחרף פעולות הניקיון שבוצעו על ידי נציג הנתבעת נותר הסלון במצבו המלוכלך פנתה בתה של התובעת בשנית לחברה. או אז שלחה הנתבעת את אותו נציג שביקר אצל התובעת פעם נוספת. נציג הנתבעת צילם את מערכת הסלון והבטיח להעביר את התמונות לידי הנתבעת לבדיקתה. דא עקא, התובעת לא קיבלה כל מענה. לאחר פנייה נוספת בדק את מערכת הישיבה נציג חיצוני אשר הצטייד בערכת ניקוי. בהמשך מסר הנציג לתובעת, כי יהיה עליה לרכוש ערכת ניקיון בשווי 350 ₪. התובעת נדהמה למשמע זאת, מאחר ולטענתה לא נאמר לה בעת רכישת הסלון, כי יהיה עליה לרכוש חומרי ניקוי עבורו. יחד עם זאת, ביקשה התובעת מנציג השירות להשאיר לה מעט מחומר הניקוי על מנת לנסותו טרם רכישת הערכה במלואה. ואולם, גם חומר ניקוי זה לא סייע בידה לנקות את סלונה. לנוכח האמור, עותרת התובעת לביטול העיסקה ולהשבת כספה.

פרשת ההגנה:

3.הנתבעת הינה חברה הפועלת כדין בישראל ובעלת רשת הריהוט הידועה בשמה המסחרי Rosseto"", אישרה בכתב הגנתה, כי מערכת הישיבה המדוברת נרכשה על-ידי התובעת ביום 11.03.2014 וסופקה לבית התובעת בתאריך 31.03.2014. לדבריה, מערכת הישיבה סופקה כשהיא במצב תקין, ללא כל כתמים ולשביעות רצונה של התובעת. הנתבעת צירפה העתק מתעודת המשלוח אשר התובעת מאשרת על גביה בחתימתה, כי המוצר התקבל לשביעות רצונה המלאה.

4.אליבא דגרסת הנתבעת, בתאריך 19.08.2014, כ-5 חודשים לערך לאחר שקיבלה התובעת את הסלון, פנתה התובעת לנתבעת בטענה, כי נוצר לכלוך על מערכת הסלון שאינו מתנקה. הנתבעת שיגרה טכנאי שירות לבית התובעת ביום 03.09.2014. טכנאי השירות ניקה את מערכת הישיבה והבהיר באותו מעמד לתובעת, כי מדובר בלכלוך המצטבר בטבעיות אגב השימוש השוטף ואלמלא תחזוקה וניקיון תדירים ונאותים של הסלון, סביר ששכבות הלכלוך ישובו ויופיעו. בנוסף, הדגים טכנאי השירות לתובעת את האופן הנכון לניקוי הסלון והציג בפניה את חומרי הניקוי המומלצים לשימוש.

5.הנתבעת מוסיפה, כי בעת ביקורו של טכנאי השירות בבית הנתבעת צולמו מספר תמונות של מערכת הישיבה מהן ניתן להסיק, כי מערכת הישיבה שימשה, בין היתר, ללינה, שכן על גביה הונחו שמיכות וכריות לצורך זה. הנתבעת מבהירה, כי אין בכך פסול כשלעצמו, ואולם יש בנתון זה כדי לא לדחות טענת התובעת לשימוש מצומצם במערכת הישיבה. הנתבעת צירפה תמונות של מערכת הישיבה כפי שצולמו בעת ביקורו של הטכנאי מטעמה.

6.בתאריך 02.11.2014 פנתה התובעת פעם נוספת למוקד השירות של הנתבעת בטענה, כי הלכלוך חזר להופיע במספר מוקדים על הספה. באותו שלב פנתה הנתבעת לחברה חיצונית המתמחה בשירותי ניקיון מקצועיים של עור וריפוד. ואכן, בתאריך 17.11.2014 הגיע לבית התובעת נציג מטעם חברת הניקיון החיצונית. אותו נציג הדגים לתובעת כיצד עליה לנקות את הספה תוך שימוש בחומרי ניקיון מתאימים לסוג זה של עור. התובעת סירבה לרכוש את ערכת הניקיון בה השתמש נציג החברה. הנתבעת הגישה העתק מטופס קריאת השירות שמולא על-ידי נציג החברה.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ