אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 2593-08-14 ת"ק 2593-08-14 פלפל נ' מימון ואח'

ת"ק 2593-08-14 ת"ק 2593-08-14 פלפל נ' מימון ואח'

תאריך פרסום : 18/06/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות תל אביב - יפו
2593-08-14
09/06/2015
בפני השופטת:
אפרת בוסני

- נגד -
תובע:
דרורה פלפל
נתבעים:
1. דוד מימון
2. אל -על נתיבי אוויר לישראל בע"מ
3. רשות שדות התעופה בישראל

פסק דין
 

 

  1. בפניי תביעה לפיצויים בגין איחור בטיסת התובעת בחברת "אל על" לברלין, טיסה שנועדה לצאת בשעה 06:20 והמריאה באיחור וללא התובעת. התובעת הגיעה ליעדה, בשעה 01:00 ביום למחרת. התובעת תובעת פיצוי בגין עוגמת נפש ונזקים ישירים שנגרמו לה לטענתה כתוצאה מכך.

     

  2. לאחר שמיעת הראיות, הגיעו התובעת והנתבעים 1 ו-2 להסכמה לפיה התביעה כנגד הנתבעים 1 ו-2 תידחה ללא צו להוצאות. גדר המחלוקת נותר בתביעת התובעת כנגד הנתבעת 3 (להלן:"רש"ת").

     

  3. שמיעת הראיות בתיק התארכה הרבה מעבר לזמן המוקדש לדיון בתביעות קטנות, ובסיום הדיון התרתי לתובעת ולרש"ת להגיש סיכום קצר של טיעוניהם.

     

    תמצית טענות הצדדים 

     

  4. התובעת התעתדה לטוס ביום 22.6.14 בטיסה של הנתבעת 2 (להלן: "אל על") לברלין בשעה 06:20. לטענת התובעת עקב תקלה טכנית וכן עקב שביתה "סמויה" של עובדי רש"ת, מסוע המזוודות בשדה התעופה הפסיק לעבוד בשעה 04:30 לערך. בהמשך, טוענת התובעת כי המסוע עבד לפרקים, נוסעים מטיסות אחרות, פרט לאל על, כורטסו ו-8 סבלים נשאו מזוודות למטוס. בשל כך טוענת התובעת, חל איחור בטיסת התובעת, שלבסוף יצאה בשעה 09:00 ללא התובעת ועוד 10 נוסעים. התובעת מתארת כי המתינה על פי הנחיית נציגי אל על בשדה לידי דלפקי אל על, ורק כשפנתה לאחראי מטעם אל על התברר לה שהטיסה לברלין יצאה בלעדיה. בכתב התביעה מסכת של קשיים עד שהוטסה על ידי אל על בטיסה חלופית לברלין, לשם הגיעה התובעת דרך טיסה לשוויץ בשעה 01:00 של יום למחרת. התובעת טוענת שהפסידה יום שהייה בברלין וכרטיס למופע אופרה והיא תובעת פיצוי בגין נזקיה, הוצאותיה ועגמת נפש. סכום התביעה כנגד רש"ת הועמד על סך 9,600 ₪.

     

  5. ביחס לרש"ת טוענת התובעת כי התקלה במסוע של רשת הייתה ידועה כבר בערב יום לפני הטיסה. התובעת צירפה לכתב התביעה "קטע עיתונות" וטוקובקים". התובעת טוענת כי רש"ת התרשלה בכך שלא דאגה לתקן את הליקוי בזמן סביר, לא הפעילה מסוע לנוסעי אל על, לא הציבה סבלים במספר סביר כדי לטפל במטען הנוסעים ופעלה בחוסר תיאום עם אל על כדי לפתור את בעיית המסוע והשביתה. כן טוענת התובעת כי רש"ת פרסמה מידע לא נכון בלוח האלקטרוני על מועדי הטיסות וכי ניתן היתר המראה לאל על, למרות שלא כל הנוסעים היו על המטוס.

     

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ