אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> דגש נ' 013 נטוויז'ן בע"מ

דגש נ' 013 נטוויז'ן בע"מ

תאריך פרסום : 21/08/2017 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות עכו
2579-05-16
04/09/2016
בפני השופט:
משה אלטר (שופט עמית)

- נגד -
התובע:
ויסאם דגש
הנתבעת:
013 נטוויז'ן בע"מ
פסק דין
 

 

1.בתאריך 12.4.16 או בסמוך לכך פנה נציג של הנתבעת (להלן: "הנציג") אל התובע והציע לו להצטרף לחבילת אינטרנט של הנתבעת. התובע הסכים להצעה ונאמר לו כי עליו להגיע למרכז השירות של הנתבעת בכרמיאל (להלן: "מרכז השירות"), כדי לקבל את הראוטר לצורך ההתחברות לשירותי האינטרנט של הנתבעת.

 

2.לטענת התובע, כעולה מכתב התביעה,כאשר הוא הגיע למרכז השירות, הוא נאלץ להמתין כמו כל הלקוחות, זאת למרות שנאמר לו על ידי הנציג כי יוכל לקבל את הראוטר ללא המתנה.

 

עוד נטען ע"י התובע, בכתב התביעה, כי כאשר הגיע תורו נאמר לו שההזמנה שלו היא לחבילת אינטרנט במהירות של 40 מגה, זאת בניגוד לדברי הנציג כי מדובר במהירות של 100 מגה.

 

עוד נטען ע"י התובע, בכתב התביעה, כי "... ההזמנה שהנציג ביצע לא היתה תקינה (הוא שלח את ההזמנה לסניף בירושלים במקום לכרמיאל) ..." והוא, התובע, התבקש לחייג למוקד השירות של הנתבעת כדי להסדיר את העניין, למרות שמדובר בטעות של נציג הנתבעת. הוא חייג למרכז השירות ולאחר שיחה שארכה מעל לשעתיים ו-20 דקות, במהלכה העבירו אותו מאחד לשני, לא הצליחו לפתור את הבעיה.

 

בסופו של דבר ביטל התובע את העיסקה והגיש את תביעתו שבפניי, בה הוא עותר לחייב את הנתבעת לפצותו בסכום של 10,000 ₪, זאת בגין "רמאות ושקר, עצבים ועוגמת נפש של הנציגים".

 

3.בכתב ההגנה שהגישה הנתבעת היא הודתה כי במקרה זה "חל רצף טעויות מצער" וכי מתחקיר של המקרה "... נמצא כי ארעה תקלה מערכתית כתוצאה מכך לא ניתן היה להנפיק את ההזמנה".

 

לטענת הנתבעת, כעולה מכתב ההגנה, היא "... ביצעה את כל מה שבאפשרותה לעשות על מנת להעניק לתובע את השירות הכי טוב והכי מהיר שיש" וכי לאחר מספר נסיונות להשלמת ביצוע ההזמנה, לרבות "... נסיונות לביצוע הזמנה מחדש גם במהירות נמוכה יותר רק על מנת לאפשר ללקוח לאסוף את הציוד", בחר התובע לבטל את העסקה ולהגיש את התביעה

"... מבלי ליתן את ההזדמנות לנתבעת להביא את המקרה לסיום לשביעות רצונו, מה שמוכיח באופן בוטה וגלוי את כוונותיו האמיתיות לעשות עושר בדרך לא דרך...".

 

עוד נטען על ידי הנתבעת, בכתב ההגנה, כי התובע כלל לא טרח לפרט מהם "הנזקים" שלכאורה נגרמו לו ולכן אינו זכאי לכל סעד שהוא.

 

לכן מבקשת הנתבעת לדחות את התביעה ולחייב את התובע בהוצאות.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ