אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 24743-01-14 פרלמן נ' פגסוס תיירות ונסיעות

ת"ק 24743-01-14 פרלמן נ' פגסוס תיירות ונסיעות

תאריך פרסום : 04/06/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות קריות
24743-01-14
28/07/2014
בפני הרשם בכיר:
נדים מורני

- נגד -
תובעת:
סוניה פרלמן
נתבעת:
פגסוס תיירות ונסיעות ח.פ. 511636292
פסק דין
 

 

1.בתאריך 14/7/13 בעלה של התובעת מר פרלמן מרטין (להלן: "מרטין") חתם על טופס הרשמה לטיול בסין המתוכנן ליום 3/10/13 וציין בטופס זה שהוא ואשתו (התובעת) מעוניינים להשתתף בטיול הנ"ל ומסר את הפרטים המלאים שלו ושל אשתו (העתק מהטופס הוגש וסומן נ/1).

 

2.בשולי טופס ההרשמה קיים פרק של בקשות מיוחדות, לרבות בקשה להושבה מיוחדת בטיסה, שלא מולא ע"י מרטין.

באותו טופס מצויין מתחת לכותרת "בקשות" כדלקמן:

"הסעיפים הבאים הינם בגדר בקשה, אספקת השירות מותנית ביכולת חברת התעופה, חברת פגסוס אינה אחראית על ביצוע או אי ביצוע הבקשה או על קליטתה על ידי חברת התעופה" (ההדגשה במקור – נ. מוראני).

 

בנוסף, הנתבעת המציאה לתובעת ובעלה דף הסבר והודגש כי הנתבעת לא יכולה לבצע הושבה בטיסות.

 

3.התובעת העידה כי חודש לפני הטיול הנרשמים היו צריכים לגשת למשרדי הנתבעת בתל אביב עם הדרכונים לצורך הסדרת עניין הויזה.

מרטין וחברו מר נתן ברקת, אשר אף הוא נרשם לטיול, נסעו למשרדי הנתבעת בתל-אביב והם נתבקשו ע"י התובעת לבקש מהנתבעת לסדר לה לשבת במטוס במקום שתוכל לישר את הרגלים.

 

התובעת טענה גם שהנושא הועלה לראשונה כאשר בעלה מרטין וחברו הגיעו למשרדי הנתבעת ושם שוחחו עם גב' שרית על העניין ועקב בקשה זו התובעת נתבקשה להמציא לנתבעת אישור רפואי שהיא מתקשה לשבת זמן רב עם רגליים כפופות.

 

ביום 13/9/13 התובעת המציאה לנתבעת אישור רפואי מקופ"ח מכבי מיום 12/9/13 לפיו היא אינה יכולה לשבת עם רגליים מקופלות לאורך זמן ויש להקצות לה מקום ישיבה בו יש אפשרות ליישר את הרגליים ואף צורף לאישור הנ"ל העתק מבדיקת MRI מיום 18/9/11.

 

4.התובעת טענה כי יומיים לפני תחילת הטיול התקשרה אליה גב' איילת מטעם הנתבעת והכתיבה לה את מקומות הישיבה בטיסה מישראל לטורקיה ומטורקיה לסין ובטיסות חזרה וכעבור שעתיים שרית מטעם הנתבעת התקשרה לתובעת ובשרה לה אותה בשורה, וכאשר התובעת ביקשה מהנתבעת אישור בפקס, נמסר לה שאין צורך והיא תראה זאת במסוף ביום הנסיעה.

 

5.התובעת טוענת כי ביום הטיסה התברר לה כי במסוף הופיע כי היא ובעלה שובצו במושבים אחרים לגמרי וליד החלון וכי אין באפשרותה ליישר את הרגליים ונסיונה מול שדה התעופה לשינוי המושבים לא הצליח ובהעדר ברירה היא הצטרפה לטיול.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ