אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 24613-04-14 אשורוב ואח' נ' פולופנוב

ת"ק 24613-04-14 אשורוב ואח' נ' פולופנוב

הנתבע:
יורי פולופנוב
פסק דין

בפני תביעה כספית בגין תאונת דרכים שארעה ביום 14.9.12 בפינת הרחובות פתח תקוה-גבע (להלן:"התאונה"), תאונה בה היו מעורבים רכב התובע מסוג מונית מס' רישוי 17-488-25 נהוג בידי תובע 2, שבח נוסיוב ובבעלות תובע 1 (להלן: "רכב התובעים") ורכב הנתבע מס' רישוי 12-583-09 נהוג בידי הנתבע (להלן "רכב הנתבע").

בתביעתם עתרו התובעים לחיוב הנתבע בסכום הנזקים שנגרמו להם כתוצאה מהתאונה כמפורט להלן:

א.נזק לרכב בסך של – 2,574 ₪.

ב.הפסד ימי עבודה בסך של - 926 ₪.

להוכחת נזקיהם הגישו התובעים מסמך מיום 18.10.12 בדבר תיקון פחחות + צבע ממוסך הגורן בע"מ החתום ע"י מנהל מרכז שירות הגורן נתניה, רפי אוחיון וטופס מידע על נתוני תיק נזק בלבד ממשטרת ישראל.

תובע 1 העיד כי הוא הבעלים של רכב התובעים אשר ביום התאונה היה נהוג על ידי תובע 2. רכב התובעים היה מעורב בתאונה בה פגע רכב הנתבע הנהוג בידי הנתבע ברכב התובעים ונגרמו נזקים כמפורט במסמכים שצורפו לתביעה וכדבריו:

"אני הבעלים של רכב מסוג מונית שמספרה 1748825 שביום 14.9.12 נהג בה שבח נוסייב. הוא נהג ברשותי ובהסכמתי המלאה. הוא ציין בפני שהמונית היתה מעורבת בתאונה שבה פגע במונית רכב שמספרו 1258309 ולמונית נגרמו נזקים .אני לא הייתי נוכח בתאונה .אני מציין שהנזקים לרכב שלי מסתכמים בסך של 2,574 ₪ וזה סכום שכולל מע"מ ואני צרפתי לתביעה שלי מסמך המעיד על הנזקים ממוסך הגורן בע"מ. הרכב לא תוקן עד היום אבל נמכר טרייד אין באותו מוסך שהוא מוסך הגורן בע"מ כי אנחנו כל שנתיים מחליפים רכב וממחיר הרכב נוכה לי הסך של 2,574 ₪ שזה הסכום של הנזק כולל מע"מ. אני מבקש לפסוק את סכום הנזק בצירוף ריבית הפרשי הצמדה והוצאות".

תובע 1 לא נחקר בחקירה נגדית ע"י הנתבע.

תובע 2 אשר נהג ברכב התובעים עובר לתאונה ותוצאותיה תאר בעדותו את אופן השתלשלות האירוע וקרות התאונה בציינו כדלקמן:

"ביום 14.9.12 נהגתי במונית שבבעלות תובע 1 שמספרה הרשוי 1748825 נסעתי ברחוב פתח תקווה מדרום לצפון לכיוון העיר נתניה הגעתי לפינת הרחובות פתח תקווה גבע בנתניה. היה אור אדום ברמזור כיוון נסיעתי ישר קדימה, ולכן כלי הרכב נעצרו בגלל שהיה אור אדום כוון נסיעתנו והיה עומס תנועה בכביש, ואני עצרתי את המונית אחרי רכב שגם עצר לפני והיו כלי רכב לפני והמתנו בעצירה שהאור ברמזור התחלף מאור אדום לאור ירוק. אחרי שהתחלף האור ברמזור מאור אדום לאור ירוק, התחלנו בנסיעה חלפתי בנסיעה על פני הצומת ישר קדימה כשאני נוסע כל העת בנתיב השמאלי מבין שני נתיבי נסיעה כיוון נסיעתי ואז הגיע רכב שהסתבר לי אחרי התאונה שמספרו 1258309 מאחורי, עקף אותי מצד שמאל כיוון נסיעתי כשהוא עולה על אי תנועה שבצד שמאל הדרך כיוון הנסיעה, כי לא היה לו מקום לעקוף אותי באופן מלא מצד שמאל כיוון הנסיעה כי אני נסעתי בנתיב השמאלי כיוון הנסיעה, ואז הוא שפשף עם הצד הימני של הרכב שלו את הצד השמאלי של הרכב שלי ונגרמו נזקים. אחרי התאונה ירדתי מהרכב, ניגשתי לנתבע ואמרתי לו מה אתה עושה והוא אמר "זה הדרך שלי". אמרתי לו שנעמוד בצד ונחליף פרטים והוא לא התיחס והמשיך לנסוע ונעלם. מאז לא פגשתי אותו. אח"כ בעל המונית שהוא תובע 1 דיבר בטלפון עם הנתבע וכפי שהוא מסר לי הנתבע אמר לו שהוא יתקן את הרכב ושהנתבע ישלם והוא לא שילם עד היום. היתה נוסעת במונית שלי, והיא היתה עדה לכל האירוע. יש לי את הפרטים שלה שהם כדלקמן: ורד בדש היא גרה ברחוב הנחום 31 נתניה. טלפון: 053-5307889.אני לא ידעתי שצריך להזמין אותה לדיון היום אבל אם צריך להזמין אותה אז אני מבקש שיידחה הדיון ונזמין אותה לדיון שנקבע כי היא עדה והיא ראתה הכל".

בחקירתו הנגדית ע"י הנתבע לשאלה: "אני אומר לך שאתה לא היית הנהג של המונית ביום קרות התאונה , אלא היה שם נהג שהוא צעיר", השיב: "אני צעיר, אני בן 54 ואני נהגתי במונית ביום האירוע. אני אומר לך שרק אני נוהג במונית בשעות היום והתאונה היתה בשעה 13.00 בצהריים. יש נהג נוסף שעובד על המונית הזאת, אבל הוא עובד רק לילה, וגם הוא בן גילי בערך בסביבות 50 ורק הוא עבד על הרכב מונית מספר 1748825 וזאת בשעות הלילה. היום יש כבר 2 מוניות לבעל המונית שהוא תובע 1 אבל המספרים שלהם כבר שונים ואותו נהג היום כבר עובד גם בשעות הבוקר אבל על המוניות החדשות". לשאלה: " אני אומר לך שמי שנהג במונית ביום 14.9.12 היה בנאדם שאני מעריך אותו בגיל 30", השיב: "לא נכון". לשאלה: "אני אומר לך שמתי שאנחנו נסענו, עשיתי סיבוב כשאני נוהג ברכב 1258309 ברמזור מרחוב פתח תקווה שמאלה כיוון נסיעתי לרחוב הרצל, אחרי 100 או 150 מטרים שנסעתי כבר ברחוב הרצל אני עצרתי בצד ימין כיוון נסיעתי אחרי שקודם לכן ברחוב פתח תקווה נסעתי בנתיב השמאלי פניתי שמאלה לרחוב הרצל, והייתי בנתיב השמאלי אבל לאט לאט סטיתי ימינה וימינה וימינה עד שהגעתי לצד ימין הדרך ברחוב הרצל ועצרתי את הרכב בצד ימין של רחוב הרצל והלכתי לחנות ואחרי דקה בא בנאדם צעיר אמר לי "מה עשית?" ועניתי שלא עשיתי שום דבר. וזהו. והוא הלך. אני אומר שהמקרה הזה היה לפני שנתיים ואני עכשיו אפילו שוכח את מה שעשיתי אתמול. אני חושב שאני נתתי את מספר הטלפון למי שצלצל אלי ורצה את מספר הטלפון ואמרתי לו שניפגש אבל לא נפגשנו. אחר כך אני יצאתי לפנסיה והחלפתי את הדירה שלי שהיתה בשכירות לדירה אחרת, אז אולי לא מצאו אותי", השיב: "אני נהגתי במונית ביום 14.9.12. אני אומר לך שאני נסעתי ברחוב פתח תקווה ואחרי הרמזור שעברנו את צומת פתח תקווה גבע והמשכתי בנסיעתי ברחוב פתח תקווה ישר קדימה, כשאני נוסע בנתיב השמאלי מבין שני נתיבי נסיעה אתה הגעת מאחורי עקפת אותי מצד שמאל, תוך שעלית על אי תנועה שהיה מצד שמאל כיוון הנסיעה ושפשפת את כל הצד השמאלי של הרכב שלי עם הצד הימני של הרכב שלך. עמדנו בפקק אחרי שאתה עקפת אותי ופגעת ברכב שלי, ובאותו מקום אני ניגשתי אליך ואמרתי לך "מה אתה עושה" כך שהטענה שלך שאף אחד לא דיבר אתך ושמישהו כביכול בא לחנות שלך לא נכונה. אולי מישהו ראה את התאונה שאני לא יודע את זה, וראה אותך אחרי שנסעת מהמקום וניגש אליך לחנות להגיד לך "מה אתה עושה" ואתה חושב שזה אני אבל זה לא אני. אני המשכתי עם הנוסעת בנסיעה לאן שהייתי צריך להביא אותה אחרי שאתה נסעת מהמקום ואחרי זה ניגשתי למשטרה להגיש תלונה". לשאלה: "אתה אומר שאתה נהגת באותו היום של התאונה במונית אבל אני לא ראיתי שזה היה רכב מונית, אני ראיתי שזה היה בכלל רכב אחר פרטי. מונית בצבע לבן", השיב: "זה לא נכון". לשאלה: "אני אומר לך שמייד אחרי שאתה פנית אלי ואמרת לי במקום שהיינו ברחוב פתח תקווה שאני פגעתי באוטו שאתה נהגת, אז אני אמרתי לך "איפה אתה רואה איזה שהם סימנים שאני פגעתי באוטו שלך" ואמרתי לך שאין שום סימנים", השיב :"לא נכון. אתה בכלל לא יצאת מהאוטו שלך. אני נגשתי אליך לאוטו ושאלתי אותך מה עשית ואתה אמרת לי שזה הדרך שלך, והמשכת לנסוע. אפילו לא פתחת את הדלת.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.