אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 23596-10-13 לפידות נ' ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ

ת"ק 23596-10-13 לפידות נ' ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ

תאריך פרסום : 30/09/2014 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות עפולה
23596-10-13
14/09/2014
בפני השופטת:
שאדן נאשף-אבו אחמד

- נגד -
תובע:
עמנואל לפידות
נתבעת:
1. ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ
2. ח.פ. 511786378

פסק דין
 

 

לפניי מונחת תביעה כספית ע"ס 1,000 ₪.

 

על-פי הנטען בתביעה, ביום 14.05.2013 רכש התובע מאת "ברילון אלקטרוניקה בע"מ" במגדל העמק טוסטר אבן ושילם עבורו סך של 190 ₪.

 

לטענתו, מדובר במוצר ששווק ע"י הנתבעת ובגינו העניקה האחרונה שירותי תיקון.

 

התובע טוען, כי בעת הקנייה, צורפו למוצר תעודת אחריות וחוברת הדרכה המכילה את רשימת תחנות שירות. לטענתו, הוא סמך על הכתוב בחוברת ההדרכה, לפיה קיימת תחנת שירות בעיר עפולה הסמוכה למקום מגוריו.

 

נטען כי כעבור 3 חודשים ממועד הרכישה התקלקל המוצר והתובע מסרו לתיקון ביום 08.08.2013. ביום 20.08.2013 הוחזר המוצר לתובע ללא תיקון בטענה, שהתובע פעל בניגוד להוראות כתב האחריות, פתח את המוצר וניסה לתקנו בעצמו.

 

התובע טוען, כי רשימת תחנות השירות המופיעה בחוברת ההדרכה לא הייתה מעודכנת, באשר שתי תחנת השירות השוכנת בעפולה והמצוינת בחוברת ההדרכה כלל לא הייתה פעילה.

 

לטענת התובע, הוא נסע אל תחנות השירות השוכנות בחיפה ועפולה והקרובות למקום מגוריו לצורך מסירת המוצר לתיקון, ומצאן סגורות. כתוצאה מכך, נגרמו לו טרחה רבה והוצאות.

 

התובע טוען, כי ציון תחנות שירות שאינן קיימות בגדר חוברת ההדרכה מהווה מצג שווא והטעיה מצדה של הנתבעת כלפי ציבור לקוחותיה.

עוד מציין התובע בכתב התביעה, כי נמכר לו מוצר פגום וכי הנתבעת סירבה להעניק לו שירות תיקון, סירבה למכור לו טרמוסטט חלופי ולאפשר לו להתקינו אצל בעל מקצוע מטעמו.

 

הנתבעת מאשרת בכתב הגנתה, כי התובע רכש את המוצר ביום 14.05.2013 בסך 190 ₪. עוד מציינת הנתבעת, כי ביום 08.08.2013 מסר התובע את המוצר לתיקון במסגרת האחריות. לטענתה, המוצר נמסר לתיקון כשהוא מפורק לחלוטין ובבדיקה נמצא, כי התובע פתח את המוצר וניסה לתקנו בכוחות עצמו, ועל כן הוחזר המוצר לתובע ללא תיקון בהתאם להוראות תעודת האחריות.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ