אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 23583-02-15 אברהם נ' מערכות תקשורת בעמ

ת"ק 23583-02-15 אברהם נ' מערכות תקשורת בעמ

תאריך פרסום : 27/10/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות קריית שמונה
23583-02-15
19/10/2015
בפני השופטת:
ברכה לכמן

- נגד -
תובע:
אופיר-עופר אברהם
נתבעת:
הוט מערכות תקשורת בע"מ
פסק דין
 

 

זוהי תביעה, בה עותר התובע לחייב את הנתבעת לשלם לו פיצוי כספי בסך 15,000 ₪ בגין השפלה, סבל ועגמת נפש ובגין הוצאות המתנה על קו טלפון עם הנתבעת במשך שעות.

 

להלן גרסת התובע העולה מכתב התביעה:

 

1.ביום 30/9/14 נותקו שירותי הכבלים בביתו של התובע עקב חוב. הוא יצר קשר עם שירות הלקוחות של הנתבעת. נמסר לו שעליו לשלם את החוב וליצור קשר בשנית לחידוש השירות.

 

2.לאחר תשלום החוב, יצר קשר עם שירות הלקוחות של הנתבעת, לאחר שהמתין "שעות רבות", תוך איבוד לקוחות ובזבוז שעות עבודה. משלא התנצלה בפניו הנציגה, לאחר המתנה ארוכה, ביקש לשוחח עם הנציג מהשיחה הקודמת. הנציגה סירבה והערימה עליו קשיים והקשתה עליו ללא כל סיבה, וכשניסה להסביר שוב ושוב, כינתה אותו הנציגה בשמות גנאי, בין היתר בשם "תוכי".

 

3.בשל יחסה הפוגע של הנציגה, יצר קשר עם מנהל המוקד והלין על יחסה של הנציגה בפניו – אך לשווא. ביום 1/10/14, שלח מכתב ובו פירט את השתלשלות העניינים וביקש פיצוי על הסבל, ההשפלה ודרך החתחתים שעבר. המכתב לא זכה למענה, גם מכתב ששלח ב"כ לנתבעת, לא זכה למענה.

 

הנתבעת הגישה כתב הגנה, במסגרתו, טענה כי התביעה לא מגלה עילת תביעה והיא טורדנית וקנטרנית. להלן גרסת הנתבעת העולה מכתב ההגנה:

 

1.ביום 9/9/12, עודכן לתובע, "מבצע טריפל", המקנה לו שירותי טלוויזיה, תשתית אינטרנט וטלפון, בתמורה לדמי מנוי חודשיים. החל מחודש יוני 2014, הצטבר חוב, בשל אי כיבוד הוראת הקבע, מהסיבה של "אין כיסוי בחשבון", בסך 2,183.65 ₪. החוב שולם ביום 30/9/14, ללא שהסדיר, לצד תשלום החוב, הוראת קבע חדשה ותקינה, לצורך המשך תשלום דמי המנוי. רק ביום 5/10/15, עדכן התובע פרטי הוראת קבע חדשה, שאף היא חזרה מהסיבה "ביטול חוזר", דבר שיצר לחובת התובע חוב נוסף, שלא הוסדר עד למועד הגשת כתב ההגנה בסך 1,873.95 ₪, בגין שירותים שסופקו לו החל מחודש נובמבר 2014.

 

2.באשר לשיחת הטלפון עם נציגת השירות ביום 30/9/14, הוסבר לתובע על ידי נציגת השירות, שטרם התקבל הפקס של שובר התשלום ששולם על ידו וטרם התעדכן התשלום במערכת הנתבעת. בקשתו לשוחח עם הנציג הקודם, נענתה בתשובה, שהוא עסוק בשיחה אחרת והוא יחזור אליו בתוך חצי שעה.

 

דיון והכרעה:

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ