אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 23360-02-15

ת"ק 23360-02-15

תאריך פרסום : 08/07/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות נתניה
23360-02-15
02/07/2015
בפני השופט:
הרווי גרובס

- נגד -
תובע:
בר מישאל
נתבעת:
שגריר מערכות בע"מ
פסק דין

זו תביעה כספית עקב נזק שנגרם לרכב של התובע כתוצאה משירות שקיבל כלקוח של הנתבעת שמספקת שירותי גרירה ושירותי דרך.

התובע עותר לסכומים הבאים:

1.תיקון לרכב 6,446 ₪.

2.ירידת ערך 6,000 ₪.

3.3 ימי עבודה 3,000 ₪.

4.עוגמת נפש 5,000 ₪.

סה"כ 20,446 ₪.

התובע קרא לשירות של הנתבעת בבוקר יום 10.2.14 מכיוון שהרכב שלו לא הניע. הוא סבר שמדובר בבעיה של מצבר. הגיע נציג הנתבעת אשר גם הוא סבר שהמצבר התרוקן ולאחר שלא הצליח לפתור את הבעיה, טען שיש צורך להזמין חשמלאי על מנת לשחרר את מוט ההילוכים. אכן הגיע החשמלאי, שחרר את מוט ההילוכים והוחלט לגרור את הרכב למוסך. בשלב זה, התובע מסר את מפתחות הרכב לאשתו שהמתינה במקום להגעת הגרר. הגרריסט הגיע ולפי טענת אשת התובע, התקשה עד למאוד להעלות את הרכב על הגרר וכך היא תיארה את מאמציו לבית המשפט:

"הגרר התחיל להוציא את הרכב מהחניה אבל בעיקול. הגרריסט היה חייב ליישר אותו כדי להעלות אותו על הגרר. הוא לא הצליח להזיז את ההגה. הוא הפעיל כוח מסיבי. הדלת הייתה פתוחה בגלל שהוא לא הצליח להזיז את ההגה. הוא עלה על הדופן של הרכב, הוא קפץ ומשך את ההגה והצליח ליישר את הרכב" (עמ' 1 שורות 23-26).

לכשהרכב הגיע למוסך, התובע הופתע לשמוע שלא דובר בבעיה של מצבר אלא שמתג בלם מקורי לא פעל ומשום שמדובר ברכב עם מערכות מתוחכמות ביותר, הרכב נסגר לחלוטין ולא ניתן היה להפעילו.

אלא מה, התברר שנגרם נזק מהותי למוט ההגה ברכב. התובע שמע מבעל המוסך שלהחליף את המוט יעלה כ-20,000 ₪ והתובע ביקש שיפחיתו את ההוצאות. בסופו של דבר, התובע נאלץ לשלם 6,528 ₪ בגין התיקון. על פי פרטי החשבונית שהציג לפני בית המשפט, חויב התובע בסך 650 ₪ עבור פעולה מונחת תכנות וקידוד עמוד ההגה. תיקון מוט ההגה עלה 4,000 ₪.

התובע סבור שהנזק נגרם על ידי הגרריסט אשר לא הצליח להזיז את ההגה בעת העלאת הרכב על הגרר. אשת התובע מאשרת שהגרריסט לא הצליח להזיז את ההגה והתברר לפי דברי התובע שלמעשה צריך להניע את הרכב על מנת לשחרר את ההגה וייתכן שלא ניתן היה לעשות זאת עקב התקלה ברכב.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ