אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 23209-10-14

ת"ק 23209-10-14

תאריך פרסום : 28/06/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות קריות
23209-10-14
23/06/2015
בפני השופטת:
פנינה לוקיץ'

- נגד -
תובעים:
1. יוסף חג'אזי
2. חוסין מוחמד חג'אזי
3. פאטמה חג'אזי

נתבעת:
מלונות אסטרל בע"מ
פסק דין

בחודש 8/14 הגיעו התובעים עם בני משפחותיהם לחופשה במלון המנוהל על ידי הנתבעת בעיר אילת וזאת למשך 4 לילות.

עם הגעת התובעים לחדרים שיועדו להם (שלושה במספר), הם גילו כי בחדרים אלו ישנם חרקים ותיקנים כאשר באחד המקרים אף גילה התובע 1 תיקן הולך על צווארו לאחר שסיים להתקלח.

כמו כן טענו התובעים כי החדרים היו מלוכלכים ועלה מהם ריח לא טוב, ובשל כך הגיעו לקבלת בית המלון והתלוננו.

בעקבות תלונתם, משהתברר לנתבעת כי אכן היתה בעית חרקים בשניים מהחדרים, הועברו משפחת התובע 1 והתובעת 3, לחדרים אחרים.

לטענת התובע 2, הוא לא הועבר לחדר אחר מאחר ולא נמצא חדר פנוי נוסף. לעומתו טען נציג הנתבעת בפניי כי תובע זה ובני משפחתו לא הועברו לחדר אחר, מאחר ולא התגלתה בעיה בחדרם.

נציג הנתבעת הוסיף וטען כי לאחר העברת שתיים מהמשפחות לחדרים אחרים, לא הועלו על ידם תלונות כלשהם.

מנגד טוענים התובעים כי גם בחדרים אליהם הועברו, רמת הניקיון היתה ירודה וגם בהם הסתובבו תיקנים.

התובעים דורשים פיצוי לכל התובעים יחד וזאת בשווי עלות החופשה כולה אשר הסתכמה לסך כולל של 8,760 ₪ וכן פיצוי בגין עוגמת נפש בסך של 7,000 ₪.

במהלך הדיון בפני הציגו התובעים תמונות שונות המעידות על קיום התיקנים בחדרים, ולמעשה (בניגוד לעולה מכתב ההגנה בו היתה הכחשה כללית וגורפת של טענות התובעים) לא היתה הכחשה של הנתבעת כי תיקנים אכן היו בשניים מהחדרים, והמחלוקת בין הצדדים רק נוגעת לשאלה האם גם בחדר השלישי היו תיקנים, והאם גם בחדרים אליהם הועברו שתיים מהמשפחות היו תיקנים.

לאחר שמיעת הצדדים בפני אינני סבורה כי התובעים הוכיחו כי גם בחדרים אליהם הועברו שתיים מהמשפחות היו תיקנים, אולם מקבלת אני את טענת התובע 2 אשר לא נסתרה על ידי הנתבעת בראיה מספקת כי גם בחדרו היו תיקנים אך הם לא הועברו בשל היעדר חדר פנוי. טענת נציג הנתבעת כי אין בסיס לטענה זו וכי ברשות הנתבעת חדרים רבים בין אם במלון זה או במלון סמוך, ולפיכך אין זה סביר שלא ימצא חדר נוסף, נטענה על דרך הסתם מבלי שהובאה כל ראיה בדמות יומן ההזמנות המעיד על תפוסת המלון בשיא עונת התיירות (חודש אוגוסט) ואף לא הובא לעדות פקיד הקבלה או הנציג שטיפל בפניית התובעים ומצא את הפתרון לשתיים מהמשפחות, על מנת לתמוך בטענתו זו, ואף לא הוצגה הרשומה הנערכת על ידי הנתבעת (אשר לטענת נציגה נערכת בדקדקנות רבה ביחס לכל תלונה או אירוע במלון) ממנה ניתן היה ללמוד את פרטי התלונה (האם ביחס לכל החדרים) או את פרטי הפתרון שניתן ומדוע.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ