אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 22957-07-14 אשוח נ' ספאר טורס בע"מ

ת"ק 22957-07-14 אשוח נ' ספאר טורס בע"מ

תאריך פרסום : 17/12/2014 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות עכו
22957-07-14
12/12/2014
בפני השופט:
משה אלטר

- נגד -
התובע:
רביע אשוח
הנתבעת:
ספאר טורס בע"מ
פסק דין
 

 

1.בתאריך 23/1/14 הזמין התובע אצל הנתבעת חבילת נופש, עבורו ועבור אשתו, הכוללת שהייה במלון "קריסטל סנסיט" (להלן: "מלון קריסטל") באנטליה מיום 23/3/14 עד יום 28/3/14 ושהייה במלון באיסטנבול, שלגבי זהותו יש מחלוקת בין הצדדים, מיום 28/3/14 עד יום 1/4/14 ושילם לנתבעת, בתמורה, סך של 7,500 ₪. חלק מהתמורה שולם בצ'קים דחויים.

 

2.לטענת התובע, כעולה מכתב התביעה, באנטליה "זרקו" אותם למלון אחר, המרוחק כחצי שעה נסיעה ממרכז העיר אנטליה (בעוד מלון קריסטל, שהוזמן, נמצא במרכז העיר) וגם באיסטנבול החליפו להם את המלון, ממלון סיביקה טקסים (להלן: "מלון טקסים") שהוזמן, למלון אחר, ברמה של 3 כוכבים במקום 4 כוכבים, שזו הרמה של מלון טקסים.

עוד טוען התובע, כי הנסיעה לאנטליה ולאיסטנבול היתה לצורך בילוי ירח דבש וכתוצאה מכך שהופנו למלונות שונים מאלה שהוזמנו, "עוגמת נפש וזעזוע ועצבים".

עוד נטען ע"י התובע, כי הנתבעת הבטיחה לפצותו, אולם לא עמדה בהבטחתה ולכן "עצר" שלשה מהצ'קים הדחויים.

 

בשל הפרת התחייבויותיה של הנתבעת כמתואר לעיל, הגיש התובע את תביעתו שבפניי, בה הוא עותר לחייב את הנתבעת לפצותו בסכום של 10,000 ₪ ובנוסף הוא מבקש "לעצור כל תהליך משפטי שהחברה (היא הנתבעת – מ.א) יכולה להגיש" נגדו בגין הצ'קים שלגביהם ניתנה על ידו הוראת ביטול.

 

3.לטענת הנתבעת, כעולה מכתב ההגנה, נהוג ומקובל בכל חברות הנסיעות ובהסכם עם כל בתי המלון בארץ ובחו"ל, כי במצב של תפוסה מלאה לחדרים בבית המלון שהוזמן ע"י הלקוח "אז מעבירים את האורח לבית מלון יותר מפואר באותה עיר". במקרה שבפנינו, כשהגיעו התובע ואשתו לאנטליה, היתה תפוסה מלאה לחדרים במלון קריסטל ולכן הם הועברו למלון מאג'יק לייף גארקנדא, שהינו יותר מפואר ממלון קריסטל ונמצא במרחק של 10 דקות נסיעה ברכב ממלון קריסטל.

 

אשר למלון באיסטנבול, נטען ע"י הנתבעת בכתב ההגנה, כי התובע פנה אליה מס' חודשים לפני הנסיעה על מנת לקבל הצעת מחיר ואז דובר על מלון טקסים, אולם כאשר הגיע להזמין את הנסיעה נאמר לו שאין מקומות במלון טקסים והנתבעת הציעה לו מלון אחר באיסטנבול והתובע הסכים שהנתבעת תזמין עבורו מקום במלון האחר וכך נעשה.

 

הנתבעת מודה כי הציעה לתובע "לילה במתנה במלון בטבריה" כפיצוי, אולם, לטענתה, "בגלל אילוצים שלהם לא יכלו לקבל את המתנה".

 

לכן מבקשת הנתבעת לדחות את התביעה ולחייב את התובע בהוצאות משפט.

 

4.כאמור, התובע מלין על כך שהן באנטליה והן באיסטנבול הופנה לבתי מלון שונים מאלה שהוזמנו, וכתוצאה מכך נגרמו לו ולאשתו עוגמת נפש , כמתואר בכתב התביעה ובעדותו, ולכן הוא תובע פיצוי.

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ