אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 22918-07-17 סיביליה נ' אייפיי טכנולוגיות בע"מ

ת"ק 22918-07-17 סיביליה נ' אייפיי טכנולוגיות בע"מ

תאריך פרסום : 22/01/2018 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות אשדוד
22918-07-17
19/01/2018
בפני הרשמת:
אירנה רוזן

- נגד -
התובע:
שלומי סיביליה
הנתבעת:
אייפיי טכנולוגיות בע"מ
פסק דין

  1. לפניי תביעה כספית להשבת הכספים ששולמו על ידי התובע בגין רכישת "קופה חכמה" ולפיצוי בגין נזקים שנגרמו לו בשל התנהלות הנתבעת, כטענתו.

  2. לטענת התובע, הוא רכש מהנתבעת עבור עסק הפיצרייה שבבעלותו קופה רושמת בסך 14,832 . לטענתו, הקופה סופקה אך טכנאי הנתבעת אשר הגיע על מנת להתקינה לא הצליח לעשות כן ואף הטכנאים שהגיעו בהמשך או ניסו לפתור את העניין באמצעות השתלטות מרחוק, לא הצליחו להתאים את הקופה לצרכי התובע, על אף שהנתבעת התחייבה לעשות כן בטרם נרכש המוצר.

    עוד טוען התובע כי מאז הרכישה ועד היום מעולם לא נעשה שימוש בקופה מאחר והנתבעת לא הצליחה להתאים אותה לעסק התובע ולאפשר שימוש בה.

  3. לטענת הנתבעת וכמפורט בכתב ההגנה שהוגש מטעמה, ההתקשרות ותיאום הציפיות בוצעו באמצעות המשווק ולא בפנייה ישירה לנתבעת. עוד טוענת הנתבעת כי התובע מסר לנתבעת תפריט אותו ביקש להטמיע בקופה שתסופק לו וכך אכן נעשה. לטענתה, לאחר התקנת הקופה, התובע פנה אל הנתבעת מספר פעמים לטובת שינויים ותוספות וכי דרישותיו אלו טופלו באמצעות ההשתלטות מרחוק. כמו כן, טוענת הנתבעת כי קופה מסוג זה משרתת אלפי לקוחות מרוצים וכי לתובע היו דרישות שאינן נתמכות על ידי התוכנה וכי הוא לא עמד בתפעול השוטף של הקופה.

  4. התובע העיד כי בוצע הליך של תיאום ציפיות הן מול המשווק בשם רועי והן מול הנתבעת, במסגרתו הציג התובע את דרישותיו ו"נאמר לי שהם מסוגלים לספק, אמרו לי שתגיע הקופה ונסדר לך את הקופה וילמדו אותי לעבוד עם הקופה" (עמ' 1 לפרוטוקול).

    עוד העיד התובע כי במהלך ההתקנה נתגלו שגיאות בתוכנת הקופה וכי במהלך התקנתה טכנאי הנתבעת לא הצליח להתגבר עליהן על אף שמאמציו שנמשכו מספר שעות. התובע העיד כי ניסיונות ההטמעה נמשכו ארבע-חמש פעמים באמצעות ההשתלטות מרחוק שנתפרסו על פני מספר חודשים וכן היו פעמים נוספות שהטכנאי שהגיע לבית העסק בניסיון להתגבר על הבעיות אך גם ביקורים אלו לא הועילו. התובע העיד כי הניסיונות נמשכו כ- 8 חודשים (עמ' 1 ש' 23) עד שביקש להשיב את הקופה לנתבעת לאחר כתשעה ביקורים של הטכנאים מטעמה (עמ' 2 ש' 6-8).

    בחקירתו הנגדית השיב התובע כי הנתבעת קיבלה את דרישותיו בטרם סיפקה את הקופה והעיר כי אם נתחוור לנתבעת כי אינה מסוגלת לעמוד בדרישותיו שהיו ידועות לה, היה עליה לבטל את העסקה.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ