אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 22406-01-17 מיוניס ואח' נ' חברת איסתא בע"מ ואח'

ת"ק 22406-01-17 מיוניס ואח' נ' חברת איסתא בע"מ ואח'

תאריך פרסום : 22/05/2017 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות חיפה
22406-01-17
17/05/2017
בפני הרשמת:
הבכירה גילה ספרא - ברנע

- נגד -
התובעת:
רוית מיוניס
הנתבעת, הצד השלישי:
1. איסתא ישראל בע"מ
2. כנפי משק תור בע"מ

פסק דין

לפניי תביעת התובעת, שנסעה לרומניה עם בן זוגה ושלושה ילדים ועם משפחה נוספת, המונה ארבע נפשות, משפחת דהן.

התובעת העלתה טענות קשות ביחס למלון, וטענה כי נציגת הנתבעת היא שהמליצה על המלון כמתאים למשפחות עם ילדים. התובע טענה כי המלון ברמה נמוכה "כמו אכסניה", כי המלון לא הציע לה ולמשפחתה אוכל בכל משך שהותם, כי היה בחדר מעקה ברזל שבור ומסוכן, כי הבריכה היתה מלוכלכת, והמים הוחלפו לבקשתה תוך 24 שעות, כי באותו יום לא היה לחץ מים בברזי החדר וביום אחר לא היו מים חמים. עוד נטען כי יחס עובדי המלון היה מחפיר.

הנתבעת טענה כי הינה סוכנת נסיעות והצד השלישי הינו ספק השירות, כי לא המליצה על המלון, בו שהתה התובעת אלא על מלון אחר, אלא לאחר שהתברר כי אין בו מקום, הוצע לבטל את ההזמנה או לבדוק את המלון דנן, ללא המלצה עליו. הנתבעת טענה כי אמרה לתובעת כי לא היו באתר תמונות, בגלל שיפוץ, שעבר המלון. הנתבעת טענה כי התובעת אמרה לה כי דיברה עם חברים שהיו במלון, והיו מרוצים, והזמינה את המלון. הנתבעת טוענת כי בהסכם עם התובעת נכתב כי הנתבעת אינה אחראית לטיב השירותים.

צד ג' מצטרף לחלק מטענות הנתבעת, וטוען כי גם הוא סוכן נסיעות ולא הספק. עם זאת טוען צד ג' כי המלון אכן נפתח לאחר שיפוץ, והועלו תמונות לאתר שלו, כי לא היו תלונות, וכי הצד השלישי מעמיד נציג בבית המלון, שניתן לפנות אליו כולל טלפון מקומי, וכי לא נעשתה כל פנייה כזאת.

לאחר ששמעתי את העדויות, התובעת מטעמה, גב' ברכה פייביש מטעם הנתבעת ומר אדריאן בויקו, נציג מקומי מטעם הצד השלישי, אני דוחה את התביעה.

ראשית, התובעת לא הביאה כל ראיה לתמיכה בטענותיה. כך היו עמה בן זוגה ושלושה ילדים, חברה ובן זוג ושני ילדים. בדיון התברר כי מי שהיתה פעילה יותר בביצוע ההזמנה ובקשר עם הנתבעת היתה דווקא החברה, גב' אילנה דהן, אך היא בחרה שלא להגיש תביעה ולא להעיד לטובת חברתה התובעת.

רוב התלונות של התובעת היו כלליות אודות המלון, ולא אישיות בעניין החדר, שהיא ומשפחתה קיבלו, ועל כן הבאת עדים היתה רלוונטית.

שנית, לא צורף כל צילום. כיום מקובל כי רוב הישראלים מחזיקים לפחות מכשיר טלפון חכם אחד, וניתן היה לצפות כי תלונות קיצוניות כמו בריכה עם ירוקת, ברזל מסוכן במעקה בחדר, הצפה של החדר במים ועוד טענות עובדתיות חמורות יהיו מגובות בתמונה. גם לטענת התובעת כי נאלצה לאכול עם משפחתה במסעדות כמה פעמים ביום היה מקום להמציא קבלות, ולו חלקיות.

שלישית, הוכח כי גרסת התובעת בכתב התביעה לא היתה מדוייקת למצער בעניין האוכל. כך בכתב התביעה כתבה התובעת "יוצא אפוא כי, התובעת ובני משפחתה כלל לא אכלו במלון, לא ארוחת בוקר ולא ארוחת ערב, בכל משך שהותם במלון הואיל והמלון כלל לא הציע לתובעת ובני משפחתה את היכולת לגשת לחדר אוכל. לפיכך ולאור העובדה כי המלון בו נכחה התובעת כלל לא הציע דברי מאכל לתובעת ובני משפחתה, נאלצו הם לצאת למסעדות וזאת אף מספר פעמים ביום" (סעיפים 7-8 לכתב התביעה). בעדותה לפניי טענה התובעת רק כי באחד הימים נסגר חדר האוכל לאירוע והתובעת ומשפחתה הופנו לאכול בחדר המזוודות. טענה זו לא עלתה בכתב התביעה, שכן היא סותרת את הטענה הגורפת לעיל בעניין העדר כל אוכל בזמן השהות. התובעת נשאלה על כך וטענה כי בחדר האוכל השולחנות היו מלוכלכים, וכי לא היה מילוי מחדש של כלי ההגשה לאחר שאורחים אחרים רוקנו אותם, על כן נאלצו התובעת ומשפחתה לאכול בחוץ. אני קובעת כי בעדותה השמיטה התובעת את היסוד תחת טענותיה בכתב התביעה.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ