אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> דורפמן נ' ישרוטל ניהול מלונות (1981) בע"מ

דורפמן נ' ישרוטל ניהול מלונות (1981) בע"מ

תאריך פרסום : 18/07/2017 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות ראשון לציון
1112-12-16
06/07/2017
בפני הרשמת הבכירה:
דליה אסטרייכר

- נגד -
תובע:
איתמר דורפמן
נתבעת:
ישרוטל ניהול מלונות (1981) בע"מ
פסק דין
 

 

לפני תביעה כספית לפיצוי התובע בגין עוגמת נפש שנגרמה לו לטענתו במהלך חופשה במלון הנתבעת, לאחר שעובדת הנתבעת נכנסה לחדרו וזאת מבלי לנקוש בדלת קודם לכן.

 

לטענת התובע, הוא חבר עשרות שנים במועדון הלקוחות של הנתבעת. לכבוד יום האהבה הזמין חדר אצל הנתבעת לסוף השבוע עבורו ועבור אשתו. ביום השני לשהות הגיעו התובע ואשתו לחדר בשעות הצהריים לנוח כאשר לפתע נפתחה הדלת ללא כל נקישה מוקדמת ואחת מעובדות המלון נכנסה לחדר בעוד הוא ורעייתו במערומיהם. אשת התובע החלה לצעוק, העובדת התנצלה ומיד עזבה את החדר. הקב"ט שהגיע לחדר אישר כי כניסה לחדר אורחים במלון ללא נקישה על הדלת נוגד את הנהלים והבטיח לו כי יחזור אליו לאחר בירור הנושא. בסופו של יום נפגשו התובע ורעייתו עם מנהל המלון בלובי אז הבהיר התובע למנהל כי חופשתו נהרסה ואף שקל לעזוב את המלון אותו הערב מהבושה. מנהל המלון הציע לפצות את התובע ורעייתו ב-15% הנחה לחופשתם הבאה, אלא שהתובע סירב ומכאן תביעה זו.

 

הנתבעת מצידה, הכחישה את המיוחס לה בכתב התביעה לטענתה עובדת המלון פעלה בהתאם לנוהל החברה ודפקה בדלת בטרם כניסתה אלא שככל הנראה התובע לא שמע את הדפיקות בדלת. מיד עם היווכח נוכחות התובע ורעייתו בחדר התנצלה העובדת ומיהרה לצאת מהחדר. לתובע הוצע כמחווה שירותית הנחה לשהותו הבאה במלון.

 

לאחר שקראתי את כתבי הטענות ונספחיהם, ושמעתי את עדויות הצדדים, הגעתי למסקנה כי דין התביעה להידחות.

 

לא הייתה מחלוקת כי התובע שהה בחדרו כאשר שלט הדורש פרטיות לא הוצג על הדלת. כמו כן לא הייתה מחלוקת כי עם כניסתה של עובדת המלון לחדר ומשנוכחה להבין כי התובע ורעייתו בחדר, התנצלה מיד ועזבה את החדר.

 

המחלוקת היא בשאלה האם נקשה העובדת על הדלת טרם נכנסה אם לאו.

הגם שאקבל את טענת התובע כי העובדת לא נקשה על הדלת בטרם כניסתה והגם שעצם הכניסה לחדר מבלי לדפוק על הדלת קודם לכן אינה לגיטימית מצאתי כי לכל היותר, המדובר בטעות אנוש של העובדת. בנסיבות אלה ונוכח התנצלותה המידית ועזיבתה את החדר, המשך בהתנצלותו ובטיפולו של קב"ט הנתבעת באירוע והבהרת הנהלים מיד בסמוך לאחר מכן וכלה בהצעתו של מנהל המלון עוד באותו היום לתובעים לפצותם ב-15% הנחה לשהייה עתידית די היה בהם ליישר את ההדורים אל מול התובעים. לא התרשמתי כי מעבר לאותו רגע של אי נעימות נגרמו נזקים אשר בגינם היה בהם כדי לפצות את התובע מעבר לפיצוי שהוצע לו. התובע תבע את מלוא עלות החופשה אשר שולמה בנקודות חבר מועדון, כאשר בפועל ניצלו את כל החופשה במלון והשתמשו בשירותיה של הנתבעת.

 

בנסיבות העניין אני מוצאת כי דין התביעה להידחות.

התובע יישא בהוצאות הנתבעת בסך 500 ₪ . התשלום יבוצע תוך 30 ימים.

 

ניתן להגיש בקשת רשות ערעור, תוך 15 ימים, לבית המשפט המחוזי מרכז-לוד.

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ