אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 10764-05-16 ק. נ' פינגווין שירותי תיירות בע"מ

ת"ק 10764-05-16 ק. נ' פינגווין שירותי תיירות בע"מ

תאריך פרסום : 24/05/2017 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות ראשון לציון
10764-05-16
13/02/2017
בפני השופטת:
כרמית בן אליעזר

- נגד -
תובע:
ל.ק.
נתבעת:
פינגווין שירותי תיירות בע"מ
פסק דין
 

 

 

  1. עפ"י הנטען בכתב התביעה, התובע הזמין דרך הנתבעת חבילת סקי בבולגריה, הכוללת גם ציוד והדרכה. לטענת התובע, הדגיש בפני נציגי הנתבעת כי זו לו הפעם הראשונה שהוא מתנסה בסקי, ונדרשת הדרכה וסיוע, אך הנתבעת התעלמה מפניותיו והתנהלה בצורה בלתי מקצועית, וכתוצאה מכך נגרמו לו נזקים. התובע צירף תמונות ותיעוד רפואי המעיד על כך שנגרמה לו פציעה, כפי הנראה בשל לבישה לא נכונה של ציוד הסקי.

     

  2. הנתבעת טענה כי אין לה כל אחריות לנזקים שנגרמו לתובע, וכי אינה יכולה – כסוכנות נסיעות – להיות אחראית לנזקים שנגרמו לתובע, שהוא אדם בגיר, כתוצאה מלבישה לא נכונה של בגדי סקי – בחנות באתר הסקי בבולגריה. הנתבעת הוסיפה וציינה כי לפי התעודה הרפואית שצורפה נגרמו השלפוחיות כתוצאה מלבוש, בעוד שהנתבעת התחייבה לספק לתובע ציוד סקי הכולל מגלשיים, מקלות ונעליים בלבד. עוד טענה הנתבעת, כי התובע התעלם מהמלצות שפרסמה באתר האינטרנט ביחס לביגוד המומלץ לחופשת סקי.

     

  3. בעדותו בפניי, חזר התובע על טענותיו בכתב התביעה, והדגיש כי פנה אל הנתבעת – המתמחה בטיולי סקי – בשל העובדה כי זו לו הפעם הראשונה, ולפיכך, חפץ היה ברכישת שירות הכולל גם הדרכה במקום. התובע הלין על כך שבחנות הסקי היתה נציגה של הנתבעת, אולם לא היה בידה ליתן מענה לאנשים הרבים שנזקקו לעזרתה והדרכתה.

     

    התובע העיד, כי לאחר הנזק שנגרם לו, פנה אל נציגת הנתבעת באתר וביקש עזרתה ואף ביקש, מאחר והוא עצמו כבר לא יכול היה להנות מחבילת הסקי שרכש – כי יתאפשר לרעייתו לנצל במקומו את ה"סקי פס" ואת הזכות לשכירת ציוד, אך היא סירבה, והסתפקה בהפנייתו למרפאה הסמוכה, לקבלת תעודה שתשמשו לצורך דרישת החזר מחנות הסקי הבולגרית.

     

  4. במעמד הדיון, אישר נציג הנתבעת כי כחלק מן השירות אותו מספקת הנתבעת ללקוחותיה, כלול גם שירות של נציג החברה המצוי באתר עצמו ומלווה את הלקוחות בכל הדרוש. לשאלת בית המשפט מה היתה תגובתה של הנציגה הרלוונטית אשר שהתה באתר באותה עת לטענות התובע, השיב כי לא שוחח עימה.

     

  5. דין התביעה להתקבל בחלקה.

     

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ