אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"צ 56194-07-14 מאיוסט נ' פלאפון תקשורת בע"מ ואח'

ת"צ 56194-07-14 מאיוסט נ' פלאפון תקשורת בע"מ ואח'

תאריך פרסום : 26/05/2015 | גרסת הדפסה
ת"צ
בית המשפט המחוזי חיפה
56194-07-14
15/03/2015
בפני השופטת:
יעל וילנר

- נגד -
המבקש:
רונן מאיוסט
המשיבים:
1. פלאפון תקשורת בע"מ
2. חברת סלקום ישראל בע"מ אגמון ושות'
3. הוט מובייל בע"מ פישר בכר חן וול אוריון ושות'
4. גולן טלקום בע"מ צלרמאיר
5. פילוסוף
6. רוזובסקי
7. צפריר ושות'

עו"ד ברקמן וקסלר בלום ושות'
עו"ד אגמון ושות'
עו"ד פישר בכר חן וול אוריון ושות'
עו"ד צלרמאיר
פסק דין

1.         בפני בקשה מוסכמת לפי סעיף 16 לחוק תובענות ייצוגיות, התשס"ו-2006 (להלן: "החוק"), לאשר הסדרי הסתלקויות בין המבקש לבין כל אחת מהמשיבות. הבקשה המוסכמת נתמכת בתצהירו של המבקש וכן בתצהירו של בא-כוחו.

2.התובענה והבקשה לאישור התובענה כייצוגית (להלן: "בקשת האישור"), עניינן במספר טענות של המבקש כנגד כל אחת מהמשיבות הנוגעות להפרת הוראות סעיף 66א לרישיון שהוענק להן על ידי משרד התקשורת למתן שירות רט"ן כדלקמן:

המשיבות 1-3: בעוד שהוראות הרישיון מטילות עליהן חובה לספק לכלל הציבור בישראל מוקד מידע אינטרנטי, ללא תשלום, לבירור מספרי הטלפון של כל מנויי מפ"א ומפעילות הרט"ן (למעט מנויים חסויים), בפועל מצוי באתר האינטרנט המופעל על ידן מידע אודות מנוייהן בלבד.

המשיבות 1-4: בעוד שהוראות הרישיון מטילות עליהן חובה לספק לכלל הציבור בישראל מוקד מידע טלפוני חינמי במוקד שמספרו 1244/50/52/53/58 (בהתאמה), לבירור מספרי הטלפון של מנוייהן, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (למעט ביום כיפור), בפועל מופעל המוקד בימי ראשון עד חמישי משך 13 שעות ביממה, בימי שישי וערבי חג משך 5 שעות ביממה, כאשר בימי שבת וחג כלל אינו פעיל; המשיבות אינן עומדות בחבות הפרסום ביחס לשירות, כפי שנקבעו ברישיון; המשיבות אינן עומדות בזמני המענה לשירות, כפי שנקבעו ברישיון.

המשיבה 4: לא העמידה מוקד אינטרנטי לברור מספרי טלפון של מנוייה.

3. המשיבות לא הגישו תגובה לבקשה. במסגרת הבקשה לאישור הסדרי ההסתלקות טוענות המשיבות כי אין בסיס לבקשה וכי בפועל הן מקפידות על קיום הוראות הרישיון כנדרש. עוד טוענות המשיבות כי קיימים פגמים בבקשת האישור, כי לא נגרם כל נזק למבקש ו/או למי מחברי הקבוצה, וכי דין הבקשה להידחות. על אף האמור ונוכח מחלוקת כנה בנוגע לפרשנות הוראת הרישיון באשר לשעות איוש המוקד הטלפוני ועל מנת לחסוך במשאבים הסכימו המשיבות, מבלי להודות בכל טענה, להתחייב כדלקמן (כל עוד לא יחול שינוי בהוראות הרישיון או הדין):

המשיבה מס' 1 מתחייבת להפעיל תוך 90 יום מאישור הבקשה את שירות המודיעין במוקד 124450 למשך 24 שעות ביממה, בכל ימות השנה למעט ביום כיפור, וכן לשלב קישור בדף הבית המפנה לדף מוקדי השירות בו מופיע מוקד המודיעין.

המשיבה מס' 2 מתחייבת לאייש את המוקד הטלפוני לבירור מספרי טלפון 24 שעות ביממה, כאשר המשיבה הבהירה כי מבחינתה, התחייבות זו אינה כרוכה בעלות כלשהי.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ