אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> משטרת ישראל תביעות- שלוחת רמלה נ' ש'(עציר)

משטרת ישראל תביעות- שלוחת רמלה נ' ש'(עציר)

תאריך פרסום : 17/05/2017 | גרסת הדפסה

ת"פ
בית משפט השלום רמלה
7325-10-16
11/05/2017
בפני סגן הנשיאה:
ד"ר עמי קובו

- נגד -
מאשימה:
משטרת ישראל תביעות- שלוחת רמלה
עו"ד מעין דואק
עו"ד מיכל בן דוד
נאשם:
ש.ס. (עציר)
עו"ד מנחם רובינשטיין
עו"ד מורן סעדון
גזר דין
 

 

רקע

1.הנאשם הורשע על-פי הודאתו בעובדות כתב האישום המתוקן בשנית בעבירות הבאות:

א. אישום ראשון: ייבוא סמים, עבירה לפי סעיף 13 ו- 19 א' לפקודת הסמים המסוכנים [נוסח חדש], תשל"ג-1973 (להלן: "הפקודה").

ב. אישום שני:

(1) גידול סמים, עבירה לפי סעיף 6 לפקודה.

(2) החזקת סמים שלא לצריכה עצמית, עבירה לפי סעיף 7(א) ו-7(ג) רישא לפקודה.

(3) החזקת כלים להכנת סם שלא לצריכה עצמית, עבירה לפי סעיף 10 רישא לפקודה.

2.על-פי המתואר בעובדות כתב האישום במועד הרלוונטי לכתב האישום החזיק הנאשם ברישיון רפואי לצריכת 50 גרם קנאביס. בתאריך 9.7.16 הזמין הנאשם באמצעות האינטרנט זרעים של סם מסוג קנאביס. ביום 18.8.16 התקבלה בנמל התעופה בן גוריון, מעטפה מהולנד, הממוענת עבור הנאשם, אשר מכילה 25 זרעים של קנאביס. על-פי המתואר באישום השני, כעשרה חודשים עובר לתאריך 27.9.16 הקים הנאשם בדירה מעבדה לגידול סם מסוג קנבוס. ביום 27.9.16 הגיעו שוטרים לבית הנאשם במסגרת צו חיפוש. באותן נסיבות החזיק הנאשם במחסן הנמצא במרפסת הבית, ציוד לצורך הקמת מעבדה לגידול סם, אשר כולל: אביזרי חשמל שונים לרבות גופי תאורה, נורות חשמל, מאוורר, מד טמפרטורה, מפוח ושרוול שרשורי, וכן ציוד חקלאי לרבות אדניות, שקי חול, חומרי דישון וריסוס, המהווים כלים להכנת סם מסוכן. כן החזיק הנאשם 31 שתילים של סם במשקל כולל של 3.25 ק"ג. עוד החזיק הנאשם בסמים בחדרי הבית אשר כוללים סם מסוג קנבוס במשקל של 98.2 גרם, ובמרפסת נוספת החזיק הנאשם סם מסוג קנבוס במשקל של 162.2 גרם.

תסקיר שירות המבחן

3.על-פי המתואר בתסקיר שירות המבחן, הנאשם בן 50, נשוי ואב לשלושה ילדים, סיים 12 שנות לימוד, ושירות צבאי מלא. סובל ממחלת פרטס ומטופל בקנאביס רפואי ברישיון מזה 8 שנים. הנאשם תיאר כי בהיותו כבן 10 אובחן כסובל מתסמונת פרטס, מחלה כרונית הפוגעת בעצמות וגורמת לכאבים קשים ולהגבלה בהליכה. לאורך השנים היה מטופל במרפאת כאב, קיבל משככי כאבים שונים, אך באופן הדרגתי טיפולים אלה חדלו מלהשפיע, ועל כן מזה כשמונה שנים מחזיק ברישיון להחזקת קנבוס רפואי. מבחינה תעסוקתית לאורך השנים עבד בחברות שליחויות בתחום המכירות, וניהל קיוסק שהיה בבעלותו. הנאשם נעדר עבר פלילי. בהתייחסותו לעבירות, הנאשם הודה בביצוען ולקח אחריות מלאה על מעשיו. תיאר כי ברקע לביצוען, התמודדותו לאורך השנים עם כאבים ממושכים המשליכים על מצבו התפקודי והרגשי, שכאמור בשל כך אושר לו השימוש בקנבוס רפואי. ברם, לדבריו, המינון שנקבע, הפחית במידה מסוימת את הכאב, אולם לא במידה המאפשרת לו תפקוד מלא ותקין. לדבריו, פעל להעלאת המינון, אך בקשתו נדחה. על רקע זה, ובשל תחושות של מצוקה וחוסר אונים, החליט לגדל בעצמו את צמח הקנבוס, בידיעה כי מעשה זה מהווה עבירה על החוק. קיבל את המידע על אודות הזמנת וגידול הצמח באמצעות סרטונים באינטרנט. הנאשם מבטא היום הבנה לחומרת מעשיו, וכיום מצליח למצוא אלטרנטיבות פעולה מקדמות יותר. הנאשם פנה לגורמי טיפול, ועבר ניתוח במטרה להפחית את הכאב ממנו סובל. שירות המבחן התרשם מאדם ללא עבר פלילי, אשר מגיל צעיר מתמודד עם מחלה הגורמת לכאבים במפרק ובעצמות, אשר הגבילו את תפקודו והליכתו. בעקבות מצבו ולאחר שניסיונות טיפוליים לא הביאו להקלה במצבו, קיבל אישור לשימוש בקנבוס במינון נמוך. לאחרונה עבר ניתוח להחלפת מפרק הירך, במטרה להקל על כאביו. שירות המבחן התרשם כי על אף קשייו, תפקד באופן תקין ומסתגל במסגרות חייו השונות. העבירות בוצעו על רקע של חוסר אונים וחוסר שליטה על מצבו הבריאותי, כמו גם נוכח תחושת התסכול שחש לאחר שלא אושרה לו העלאת המינון של הקנבוס הרפואי. כיום הנאשם מבין את הפסול שבמעשיו ואף פעל לשיפור מצבו בדרכים לגיטימיות (הניתוח שעבר). עוד התרשם שירות המבחן כי ההליך המשפטי היווה גורם הרתעה משמעותי עבורו. שירות המבחן התרשם כי הטלת עבודות שירות לא תאפשר לנאשם להשתלב בעבודה, דבר שעשוי לגרום להרעה במצבו הכלכלי, והמליץ על צו של"צ בהיקף של 300 שעות.

טיעוני הצדדים

4.לטענת ב"כ המאשימה, עוה"ד מעין דואק ומיכל בן דוד, הנאשם הורשע בשני אישומים, האחד ביבוא סמים מסוכנים, בדרך של הזמנת זרעים של קנבוס באמצעות האינטרנט, והשני בהקמת מעבדה לגידול סמים, כאשר בביתו נמצאו 31 שתילים של סם מסוג קנבוס במשקל של מעל 3 ק"ג. עוד החזיק הנאשם גופי תאורה, נורות חשמל מאוור וכלים נוספים, וכן החזיק בסמים נוספים שלא לצריכה עצמית. על אף העובדה שבאותה תקופה היה בידי הנאשם רישיון להחזיק עד 50 גרם קנבוס, הכמויות שהחזיק היו הרבה מעל למה שהותר לו. ניתן להתרשם מגודל המעבדה, האמצעים, הכמויות והציוד המשוכלל (ת/1). אין לחובת הנאשם עבר פלילי, ואולם לחובתו עבר תעבורתי. מתחם העונש ההולם נע בין 12 ל- 24 חודשי מאסר בפועל. לפיכך, עתרה המאשימה להטיל על הנאשם מאסר בפועל של 14 חודשים, מאסר על תנאי, קנס, פסילה בפועל ועל תנאי.

5.לטענת ב"כ הנאשם, עוה"ד מנחם רובינשטיין ומורן סעדון, הנאשם בן 50, אב לשלושה ילדים. הנאשם סובל מגיל עשר ממחלת פרטס שזו תסמונת שפוגעת במפרק הירך. הוגשה אסופת מסמכים ואישורים רפואיים בנושא, לרבות ניתוח שעבר בחודש מרץ 2017 להחלפת מפרק הירך, תעודת נכה והרישיון להחזקת הסמים (נ/1). הנאשם עבר ניתוח להחלפת מפרק הירך, ומאז הוא מטופל בשיקום ובפיזיותרפיה. הנאשם נטל אחריות כבר בחקירתו במשטרה ואף מסר אינפורמציה שלא הייתה ידועה למאשימה. הנאשם פנה במטרה להגדיל את הכמות שהותרה לו, בשל הכאבים, ואולם דווקא הפחיתו לו את הכמות. התסקיר הינו חיובי מאד. הנאשם שהה במעצר במשך כשבועיים, כאשר תנאי המעצר לא התאימו למצבו הרפואי. לאחר מכן שהה הנאשם בתנאי מעצר בית מוחלט לתקופה של כחצי שנה. לפיכך, עתרו לאמץ את המלצת שירות המבחן ולהסתפק בצו של"צ, אשר יאפשר לו לחזור למעגל העבודה. עוד הדגישו ב"כ הנאשם כי לאחר מאמצים התקבלה חוות דעת חיובית מאת הממונה על עבודות השירות.

6.הנאשם עצמו טען כי המעשים בוצעו בשל הכאב ממנו הוא סובל. הוא היה נתון במשך כשבעה חודשים במעצר בית, והדבר פגע בו ובמשפחתו. מצבו הכלכלי התדרדר בתקופה זו, וברצונו לחזור למעגל העבודה.

דיון והכרעה

7.בכל הנוגע למספר האירועים, סבורני כי כל אישום מהווה אירוע נפרד, וזאת בשים לב להבחנה בסוג העבירות (יבוא סם מול גידול סם) ולמועד ביצוען.

8.הערך המוגן הינו הגנה על הציבור מפני הנזקים הישירים והעקיפים אשר נגרמים עקב השימוש בסמים. תופעת המעבדות או המשתלות לגידול סמים הפכה בשנים האחרונות לתופעה נפוצה, אשר טמון בחובה פוטנציאל נזק רב, בשל החשש שהסם אשר מגודל במקום יתגלגל לשוק הסמים, ומשם לציבור. עם זאת, קיים שוני משמעותי בין תיקים שונים של גידול סמים, החל מהרף הנמוך של גידול עציצים בודדים של סם בביתו של אדם לצריכה עצמית, דרך הרף הבינוני של גידול מספר עשרות שתילים תוך שימוש באמצעי עזר לגידול, ועד לרף הגבוה של הקמת והחזקת מעבדות מתוחכמות לגידול סמים, בדירות ייעודיות שנשכרו לשם כך, אשר כוללות ציוד בשווי רב מאוד, וכמות של עשרות קילוגרמים של סמים, למטרות סחר בסמים.

9.מידת הפגיעה בערך המוגן במקרה דנן בכל הנוגע לאישום השני (גידול הסמים והחזקתם) הינה ברף בינוני. הנאשם הקים בביתו מעבדה לגידול סמים מסוג קנבוס, אשר כללה אביזרי חשמל, תאורה, אוורור, מד טמפרטורה, חומרי דישון ועוד, וכן גידל 31 שתילים של קנבוס במשקל כולל של 3.25 ק"ג. בנוסף לכך, החזיק הנאשם בסם מסוג קנבוס במשקל כולל של 260 גרם (98 גרם ו- 162 גרם), שלא לצריכה עצמית. באישום הראשון (יבוא הזרעים) מידת הפגיעה בערך המוגן הינה ברף נמוך בשל הכמות הקטנה יחסית של הזרעים שייבא הנאשם (25 זרעים).

10.במסגרת הנסיבות הקשורות בביצוע העבירה נתתי דעתי לכך שהנאשם ביצע את העבירות על רקע מחלת הפרטס שבה הוא לוקה מילדותו. מדובר בתסמונת הפוגעת במפרק הירך אשר גורמת לעיוות שעלול לגרום למגבלות בטווח התנועה של המפרק. תסמונת זו גרמה לנאשם לכאבים עזים, ובשל כך אף אושר לו שימוש והחזקת קנבוס רפואי בהיקף של עד 50 גרם. עם זאת, יודגש כי הנאשם הורשע על-פי הודאתו בעבירה של החזקת סמים שלא לצריכתו העצמית, וזאת בשים לב לכמות הסמים שהחזיק, ולא בהחזקת סמים לצריכה עצמית, ולפיכך לא ניתן לקבל את טענת ההגנה שהחזקת הסם הייתה לצריכה עצמית בלבד. מנגד, לא נטען על-ידי המאשימה, וממילא לא הוכח, כי הגידול וההחזקה, כמו גם היבוא, היו למטרות סחר בסמים או למטרה כלכלית. במאמר מוסגר יצוין כי החוק אינו מבחין בין גידול סם לצריכה עצמית, לבין גידול שלא לצריכה עצמית, ואולם נסיבות כל מקרה מצביעות במקרים רבים על תכלית הגידול. עוד יש לתת את הדעת לסוג הסם, מסוג קנבוס, שהינו מן הקלים שבסמים.

11.עיון בפסיקת בתי המשפט במקרים דומים מעלה כי מדיניות הענישה הנוהגת הינה של עונשים במנעד רחב, ועל פי רוב של עבודות שירות או של מאסרים בפועל, כמפורט להלן:

א. ברע"פ 6987/13 אברמוב נ' מדינת ישראל (21.10.13) נדחתה בקשת רשות ערעור של נאשם אשר הורשע בעבירות של גידול סמים, החזקת כלים להכנת סם שלא לצריכה עצמית, החזקת סמים שלא לצריכה עצמית, נהיגה בזמן פסילה ועוד. הנאשם שכר דירה והתקין בה ציוד לגידול וייצור סמים. במקום נמצאו שתילי קנבוס במשקל של כ- 10 ק"ג. הנאשם ללא הרשעות קודמות. נקבע מתחם של 6 עד 24 חודשי מאסר בפועל. על הנאשם הוטל עונש של 12 חודשי מאסר בפועל, קנס של 7,500 ₪ ועונשים נלווים.

ב.ברע"פ 7675/13 סעפין נ' מדינת ישראל (26.1.14) דחה בית-המשפט העליון בקשת רשות ערעור של נאשם, אשר הורשע בעבירות של גידול סמים, החזקה שלא לצריכה עצמית, והחזקה לצריכה עצמית, ונדון ל- 11 חודשי מאסר בפועל, וקנס בסך 8,500 ₪. לנאשם היה רישיון להחזקת סם מסוכן עד 120 גרם. החזיק בסם במשקל של 307 גרם, וגידל שיח קנביס במשקל של 11.3 ק"ג. נקבע מתחם שבין 8 ל- 24 חודשים.

ג.ברע"פ 7005/14 דגן נ' מדינת ישראל (30.11.14) דחה בית-המשפט העליון בקשת רשות ערעור של נאשם אשר הורשע בעבירת גידול סמים ונדון ל- 10 חודשי מאסר בפועל. הנאשם גידל סם מסוג קנבוס במשקל של 2.72 ק"ג.

ד.בעפ"ג 46572-03-15 מדינת ישראל נ' זרובסקי (1.6.15) הורשע נאשם בעבירות של גידול סמים, החזקה שלא לצריכה עצמית, והחזקת כלים שלא לצריכה עצמית. הנאשם החזיק בדירה בסם מסוג קנבוס במשקל של כ- 310 גרם, וכן שתי שקיות של סם מסוג קוקאין במשקל של 1 גרם. בנוסף, הנאשם הקים בדירה נוספת מעבדה לגידול קנביס, שם גידל 23 שתילים של סם מסוג קנבוס במשקל של 3.9 ק"ג. כמו-כן, הנאשם גידל במעבדה 10 שתילי סם מסוג קנביס במשקל של 800 גרם. בית-המשפט המחוזי קיבל את ערעור המדינה, קבע לכל אישום מתחם של 6 עד 12 חודשי מאסר בפועל, והטיל על הנאשם שנת מאסר בפועל, לצד הרכיבים הכספיים שהוטלו בבית-משפט השלום, של קנס בסך של 85,000 ₪ וחילוט סך של 30,000 ₪.

ה.בעפ"ג (מח' מרכז-לוד) 8650-04-15 שורץ נ' מדינת ישראל (22.12.15) נדחה ערעורו של נאשם שהורשע בהקמת מעבדה לגידול סמים, שם החזיק 146 שתילים מסוג קנבוס, במשקל כולל של 2.69 ק"ג. הנאשם ללא הרשעות קודמות. תסקיר שירות המבחן חיובי. נקבע מתחם שבין 6 ל-24 חודשי מאסר בפועל. הוטל על הנאשם עונש של תשעה חודשי מאסר בפועל, לצד עונשים נלווים.

ו.בעפ"ג (מח' ת"א) 17155-07-10 מדינת ישראל נ' נסים (1.11.10) התקבל ערעור המדינה על עונשו של נאשם שהורשע בגידול של שתילי קנבוס במשקל של למעלה מ- 11 ק"ג. עונשו של נאשם 1 הועמד על 9 חודשי מאסר (חלף 6 חודשים). עונשו של נאשם 2, של שישה חודשי עבודות שירות, נותר על כנו.

ז.בת"פ (מח' מרכז) 2456-07-10 מדינת ישראל נ' תבל (8.5.11) הורשע נאשם על-פי הודאתו בעבירות של ייצור, הכנה והפקת סמים מסוכנים ועבירות נוספות. כתב האישום הוגש כנגד ארבעה נאשמים, כאשר גזר הדין מתייחס לנאשם 3 בלבד. הנאשם גידל סם מסוג קנאבוס בכמות העולה על 8.9 ק"ג. נידון ל- 8 חודשי מאסר בפועל, קנס בסך 10,000 ₪ ועונשים נוספים.

ח.בעפ"ג (מרכז מרכז) 52810-07-10 עזריה נ' מדינת ישראל (21.12.10) התקבל ערעורו של נאשם שהורשע בעבירות של גידול סמים, החזקת סמים שלא לצריכה עצמית והחזקת כלים להכנת סם. הנאשם הקים מעבדה לייצור סמים ובה גידל 38 שתילי סם מסוג קנבוס במשקל של 1.180 ק"ג. כמו-כן החזיק חשיש במשקל של 277 גרם ו"חגיגת" במשקל 95 גרם. הנאשם עבר הליך שיקומי משמעותי. בית-המשפט המחוזי הקל בעונשו של הנאשם לעונש של שישה חודשי עבודות שירות.

ט.בעפ"ג (מח' חיפה) 49266-02-17 מדינת ישראל נ' אוחיון (16.3.17) נדחה עיקר ערעורו של נאשם אשר הורשע בעבירות של גידול סם מסוכן והחזקת כלים להכנת סם שלא לצריכה עצמית. הנאשם גידל בדירה שתילי סם מסוג קנבוס במשקל כולל של 12.85 ק"ג והחזיק סם נוסף מסוג קנבוס לצריכה עצמית. נקבע מתחם שבין עבודות שירות לשנת מאסר בפועל. בשל שיקולי שיקום, הנאשם נדון לצו של"צ בהיקף של 300 שעות, לצד עונשים נלווים.

י.בת"פ (ק"ג) 62268-10-13 מדינת ישראל נ' אליהו (30.11.14) הורשע נאשם בגידול של סם מסוג קנבוס במשקל 10.9 ק"ג, ונדון ל- 10 חודשי מאסר בפועל, לצד קנס בסך 5,000 ₪.

יא.בת"פ (ת"א) 27605-04-11 מדינת ישראל נ' סבג (13.2.14) הורשע נאשם בגידול של סם מסוג קנבוס במשקל של 3.6 ק"ג, וכן בהחזקה של 462 גרם סם מסוג קנבוס, ונדון ל- 6 חודשי מאסר בפועל לריצוי מאחורי סורג ובריח (ערעור נדחה).

יב.בת"פ (כפ"ס) 32330-10-10 מדינת ישראל נ' ענבר (8.1.12) הורשע הנאשם על-פי הודאתו בביצוע עבירות שעניינן גידול, שימוש והחזקה של סמים מסוכנים, במשקל של 4.65 ק"ג (נטו). נידון למאסר בפועל של 6 חודשים בדרך של עבודות שירות, מאסר על תנאי וקנס בסך 5,000 ₪.

יג.בת"פ (רמ') 21679-04-15 מדינת ישראל נ' בראנץ (24.2.16) הורשע הנאשם בעבירות של גידול סם, החזקת חצרים והחזקת סם לצריכה עצמית. הנאשם גידל כ- 40 שתילי סם במשקל של 1.8 ק"ג, תוך שימוש בגופי תאורה, וציוד נלווה. כמו-כן, החזיק בסם לצריכה עצמית. נקבע מתחם שבין שלושה חודשי עבודות שירות לבין 18 חודשי מאסר בפועל. בית-המשפט סטה מן המתחם לקולא, בשל מצב בריאותו של הנאשם וגזר עליו 400 שעות של"צ לצד עונשים נלווים.

יד.בת"פ (אשד') 14059-08-10 מדינת ישראל נ' כהן (21.9.11) הורשעו שני נאשמים בעבירה של גידול סם מסוכן מסוג קנבוס בהיקף של 9 שתילים, במשקל של 2 ק"ג. לאור הליך שיקומי שעברו הנאשמים, נגזר עליהם עונש של של"צ בהיקף של 350 שעות לצד עונשים נלווים.

12.בהתאם לתיקון 113 לחוק העונשין, סבורני כי מתחם העונש ההולם בנוגע לאישום השני (גידול והחזקה) הינו החל מארבעה חודשי עבודות שירות ועד ל- 18 חודשי מאסר בפועל. מתחם העונש ההולם לאישום הראשון (יבוא זרעי סם) הינו מצו של"צ ועד 10 חודשי מאסר בפועל. לא קיימת הצדקה לסטייה מן המתחמים, לחומרה או לקולא.

גזירת העונש המתאים לנאשם

13.בגזירת העונש המתאים לנאשם, בגדרי מתחם העונש ההולם, יש להתחשב בנסיבות שאינן קשורות בביצוע העבירה. במסגרת זו מן הראוי לתת את הדעת לכך שמדובר בנאשם יליד 1966, אשר הודה באשמה ונטל אחריות מלאה למעשיו. הנאשם אף שיתף פעולה עם גורמי החקירה. אין לחובתו של הנאשם הרשעות קודמות (ואיני סבור כי קיימת רלוונטיות לעברו התעבורתי). תסקיר שירות המבחן בעניינו חיובי לכל הדעות ואף ממליץ על צו של"צ. הנאשם עבר לאחרונה (בחודש מרץ 2017) ניתוח להחלפת מפרק הירך שתכליתו להתמודד עם הכאבים מהם סבל בשל תסמונת פרטס שבה הוא לוקה, ואשר עמדו ברקע לביצוע העבירות. בעניינו של הנאשם התקבלה חוות דעת חיובית של הממונה על עבודות השירות, אשר מצביעה על ניקיון מסמים. הנאשם היה נתון במעצר קרוב לשבועיים ימים, ולאחר מכן שהה בתנאים מגבילים במשך תקופה ממושכת. נראה כי ההליך המשפטי עצמו השיג את התכלית ההרתעתית כלפי הנאשם.

14.באיזון בין השיקולים השונים, סבורני כי יש להטיל על הנאשם עונש של עבודות שירות, בגדרי המתחם, לצד עונשים נלווים של מאסר על תנאי, קנס, ופסילה על תנאי. אני ער להמלצת שירות המבחן להסתפק בצו של"צ, ואולם איני סבור כי המלצה זו מאזנת כראוי בין שיקולי הענישה השונים.

סוף דבר

15.אשר על-כן, הנני גוזר על הנאשם את העונשים הבאים:

א.חמישה חודשי מאסר בפועל אשר ירוצו בדרך של עבודות שירות. עבודות השירות תבוצענה בהתאם להמלצת הממונה. תחילת עבודות השירות ביום 21.6.17.

ב.שבעה חודשי מאסר על תנאי, לבל יעבור הנאשם במשך שלוש שנים מהיום עבירה מסוג פשע לפי פקודת הסמים.

ג.שלושה חודשי מאסר על תנאי, לבל יעבור הנאשם במשך שנה מהיום עבירה מסוג עוון לפי פקודת הסמים.

ד.קנס בסך של 8,000 ₪ או 80 ימי מאסר תמורתו. הקנס ישולם בחמישה תשלומים חודשיים שווים ורצופים החל מיום 1.9.17.

ה.שישה חודשי פסילה על-תנאי מלקבל או להחזיק ברישיון נהיגה, לבל יעבור הנאשם במשך שנתיים מהיום כל עבירה לפי פקודת הסמים.

 

לאחר היות גזר הדין חלוט, הסמים יושמדו, והכלים יושמדו או יחולטו, בכפוף לכל דין.

מזכירות בית המשפט תמציא העתק גזר דין לשירות המבחן ולממונה על עבודות השירות.

 

זכות ערעור לבית-המשפט המחוזי, תוך 45 ימים.

 

ניתן היום, ט"ו אייר תשע"ז,1111 מאי 2017, בנוכחות הצדדים.

 

Picture 1

 

 


בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ