אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"פ 54376-12-14 מדינת ישראל נ' לורי שם טוב

ת"פ 54376-12-14 מדינת ישראל נ' לורי שם טוב

תאריך פרסום : 31/01/2016 | גרסת הדפסה

ת"פ
בית משפט השלום תל אביב - יפו
54376-12-14
24/01/2016
בפני השופט:
שמאי בקר

- נגד -
המאשימה:
מדינת ישראל
עו"ד שירה שקדי
הנאשמת:
לורי שם טוב
עו"ד סוזי עוז-סיני ארניה
הכרעת דין

 

בראשית הכרעת הדין אני מודיע על זיכויה של הנאשמת מביצוע עבירת איומים והחזקת נכס החשוד כגנוב, ועל הרשעתה בביצוע עבירה של פגיעה בפרטיות.

 

 

כתב האישום והכפירה

 

 

  1. נגד הנאשמת הוגש כתב אישום המייחס לה עבירות של החזקת נכס החשוד כגנוב, עבירה לפי סעיף 413 לחוק העונשין, התשל"ז-1977 (להלן: "חוק העונשין"), פגיעה בפרטיות, עבירה לפי סעיף 2(5) לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ועבירה של איומים לפי סעיף 192 לחוק העונשין.

 

  1. על פי כתב האישום, הנאשמת, הגברת לורי שם טוב (להלן: "שם טוב") החזיקה וניהלה אתר אינטרנט המכונה www.lory-shemtov.com ( להלן: "אתר האינטרנט").

 

בשנים 2010 עד 2014 התנהלו הליכים משפטיים בין שם טוב לבין מדינת ישראל - משרד העבודה והרווחה ועובדיו, כך כתב האישום, וזאת על רקע החלטת פקידת הסעד ועובדות המשרד להוציא את ילדיה של שם טוב ממשמורתה.

 

כתב האישום מספר כי ביום 4.5.2014 או בסמוך לכך נפגשה שם טוב עם מנכ"ל משרד העבודה והרווחה, מר י. ס., המתלונן (להלן: "ס."), ועם פקידת הסעד שמטפלת בעניינה, וזאת מתוך כוונתה לגרום לס.ולפקידת הסעד להחזיר את המשמורת בחזרה לידיה; הפגישה לא נשאה פרי.

  1. במועד שאינו ידוע למאשימה, בסמוך לפני 16.5.2014, מתאר כתב האישום כי נגנבו מכתבים פרטיים שנשלחו בדואר והיו מיועדים לס.(להלן: "המכתבים הגנובים").

 

כתב האישום טוען כי שם טוב החזיקה במכתבים הגנובים, שיש עליהם חשד סביר שהם גנובים ואין בידה להניח את הדעת כי רכשה את החזקה בהם כדין. מכאן, האשמתה של שם טוב בהחזקת נכס החשוד כגנוב.

 

  1. ביום 16.5.2014 או בסמוך לכך, פירסמה שם טוב, בעצמה ובאמצעות אחר, באתר האינטרנט שלה, צילום דפי חשבון ותוכן מכתב המתייחס לדוחות חניה של ס., שלא נועדו לפרסום, כך גורס כתב האישום, והשימוש בתוכנם נעשה בלי רשות מאת ס.או מאת כותב המכתב, מתוך כוונה לגרום לס.לשנות את החלטת המשמורת.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ