אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> 3 שנות מאסר לרב אברהם שמש (מאשדוד) בגין מעשים מגונים בתלמידיו בטענה לבדיקת כשירותם להיות חזנים

3 שנות מאסר לרב אברהם שמש (מאשדוד) בגין מעשים מגונים בתלמידיו בטענה לבדיקת כשירותם להיות חזנים

תאריך פרסום : 30/01/2017 | גרסת הדפסה
ת"פ
בית המשפט המחוזי באר שבע
48729-01-16
24/01/2017
בפני השופטת:
דינה כהן

- נגד -
המאשימה:
מדינת ישראל
עו"ד רחל אלמקייס
הנאשם:
אברהם שמש (עצור בפיקוח)
עו"ד יהודה פריד
גזר דין

 

 

(חל איסור פרסום בדבר כל פרט מזהה ביחס לנפגעי העבירות - הקטינים ובני משפחתם, לרבות שמם, מקום מגוריהם, מקום לימודיהם או כל פרט אחר העלול להביא לזיהוים לרבות שם העיר בה בוצעו העבירות. כמו כן חל איסור פרסום כל פרט מזהה ביחס למי מבני משפחת הנאשם.

מעבר לכך, מותר לפרסום פרוטוקול הדיון, לרבות שם הנאשם).

גזר דין

 

  1. הנאשם, יליד 1966, הורשע, על יסוד הודאתו בעובדות כתב אישום שתוקן במסגרת הסדר, בשתי עבירות של מעשה מגונה בקטין לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיף 345(ב)(1), 345 (א)(1), (2), (3) לחוק העונשין, התשל"ז-1977 (אישום ראשון), מעשים מגונים בקטין, לפי סעיף 348(ב)(1) לחוק (אישום שני) ומעשים מגונים בקטין, לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיף 345(ב)(1), 345(א)(1), (2), (3) לחוק (אישום שלישי) והכל בנסיבות שלהלן:

 

במועדים הרלבנטיים לכתב האישום עבד הנאשם כמורה ומחנך בבית ספר בו לומדים תלמידים בנים בכיתות א' עד ח'. במסגרת תפקידו כמחנך הכיתה, נהג הנאשם להזמין אליו תלמידים לשיחות אישיות בחדר המורים בבית הספר.

 

במהלך שנת 2015 במהלך שיעור ישב הנאשם ליד קטין בכיתה ( להלן: " נפגע עבירה 1"), ולימד אותו על מנת להשלים פערים שנצטברו בשל היעדרו מהלימודים. בזמן שנפגע עבירה 1 ישב לידו, הושיט הנאשם את ידו לעבר רגלו של נפגע עבירה 1, החל ללטף את רגלו של נפגע עבירה 1 ולאחר מכן ליטף הנאשם את איבר מינו של נפגע עבירה 1 , מעל בגדיו ומישש אותו. מיד בתום השיעור, הורה הנאשם לנפגע עבירה 1 לעלות אליו לחדר המורים בתואנה כי הנאשם מבקש לדבר עם נפגע עבירה 1 שיחה אישית. מיד לאחר מכן עלה נפגע עבירה 1 לחדר המורים, שם המתין לו הנאשם. הנאשם נעל את הדלת באמצעות מפתח וסגר את הוילון בחדר. הנאשם הורה לנפגע עבירה 1 לשבת על הכיסא, התיישב על כיסא לצידו והחל לשוחח איתו על הלימודים. במהלך השיחה שאל הנאשם את נפגע עבירה 1 האם הוא יודע מי יכול להיות "חזן" או בדומה לכך ואז הסביר הנאשם לנפגע עבירה 1 כי על מנת להיות חזן על פי ההלכה ישנו צורך שיהיו לחזן לפחות שתי שערות במפשעה, דבר המלמד על בגרות, או בדומה לכך. הנאשם אמר לנפגע עבירה 1 שעליו לראות את איבר מינו בתואנה כי הנאשם בודק אם נפגע עבירה 1 מתאים להיות חזן. הנאשם הפשיל את מכנסיו של נפגע עבירה 1 ולאחר מכן הפשיל את תחתוניו וגילה את איבר מינו של נפגע עבירה 1. הנאשם מישש את איבר מינו של נפגע עבירה 1 ואז התכופף לעבר איבר המין, נישק וליטף את איבר המין של נפגע עבירה 1. בשלב זה, רעד נפגע עבירה 1 וביקש לעזוב את החדר בתואנה כי הוא צריך ללכת לשירותים והנאשם איפשר לו (אישום ראשון).

 

במועד שאינו ידוע למאשימה, בשנת 2015, ביקש הנאשם מקטין אחר (להלן: "נפגע עבירה 2") לעלות לחדר המורים בתואנה כי ברצונו לקיים עמו שיחה אישית. נפגע עבירה 2 הגיע לחדר המורים ואז הנאשם נעל את דלת החדר כשהנאשם ונפגע עבירה 2 לבדם בחדר. הנאשם התיישב ליד נפגע עבירה 2 ותוך כדי שיחה בין השניים, ליטף הנאשם את רגלו של נפגע עבירה 2 ולאחר מכן ליטף ומישש את איבר מינו של נפגע עבירה 2 מעל לבגדים. נפגע עבירה 2 קם מהכיסא ויצא מחדר המורים.

כשלושה שבועות לאחר האירוע המתואר בעניינו של נפגע עבירה 2, שב הנאשם וביקש מנפגע עבירה 2 לעלות אליו לחדר המורים בתואנה כי ברצונו לקיים עם נפגע עבירה 2 שיחה אישית. נפגע עבירה 2 הגיע לחדר המורים ואז הנאשם נעל את הדלת ,התיישב ליד נפגע עבירה 2 והחל לשוחח עמו על ענייני לימודים. תוך כדי שיחה עם נפגע עבירה 2, כעבור מספר דקות, החל הנאשם ללטף את רגלו של נפגע עבירה 2, לאחר מכן ליטף הנאשם את איבר מינו של נפגע עבירה 2, פתח את רוכסן מכנסיו של נפגע עבירה 2, הכניס את ידו לתוך מכנסיו של נפגע עבירה 2, הסיט את התחתונים של נפגע עבירה 2 ומישש את איבר מינו של נפגע עבירה 2. נפגע עבירה 2 הזיז את ידו של הנאשם ושאל את הנאשם "מה אתה עושה?" או בדומה לכך והנאשם השיב לנפגע עבירה 2 כי הוא צריך לבדוק אם יש לנפגע עבירה 2 שתי שערות במפשעה כדי לדעת האם נפגע עבירה 2 יכול להיות חזן על פי ההלכה. לאחר מכן ניגש נפגע עבירה 2 לדלת, פתח אותה ויצא מהחדר (אישום שני).

כמו כן, במועד שאינו ידוע במדויק, בשנת 2015 ביקש הנאשם מקטין אחר (להלן: "נפגע עבירה 3") לעלות לחדר המורים בתואנה כי ברצונו לקיים עם נפגע עבירה 3 שיחה אישית. נפגע עבירה 3 הגיע לחדר המורים ואז הנאשם נעל את הדלת כשהוא ונפגע עבירה 3 לבדם בחדר. הנאשם התיישב ליד נפגע עבירה 3 ותוך כדי שיחה בין השניים, ליטף הנאשם את רגלו של נפגע עבירה 3 ולאחר מכן ליטף ומישש הנאשם את איבר מינו של נפגע עבירה 3 מעל לבגדיו. לאחר מספר דקות שחרר הנאשם את נפגע עבירה 3 ונפגע עבירה 3 עזב את החדר.

כעבור שבועיים, שב הנאשם וביקש מנפגע עבירה 3 לעלות לחדר המורים בתואנה כי הנאשם צריך לבדוק האם יש לנפגע עבירה 3 שתי שערות במפשעה כדרישת ההלכה בכדי להפוך לחזן או בדומה לכך. הנאשם העמיד את נפגע עבירה 3, הוריד לנפגע עבירה 3 את המכנסיים והתחתונים שלבש ומישש את איבר מינו של נפגע עבירה 3. נפגע עבירה 3 לא חש בנח ממעשי הנאשם וביקש מהנאשם לאפשר לו לעזוב את החדר בתואנה כי הוא צריך ללכת לשירותים

(אישום שלישי).

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ