אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> מדינת ישראל נ' פלוני

מדינת ישראל נ' פלוני

תאריך פרסום : 17/05/2018 | גרסת הדפסה

ת"פ
בית משפט השלום רחובות
33344-04-16
07/05/2018
בפני השופטת:
אושרית הובר היימן

- נגד -
מאשימה:
מדינת ישראל
נאשמים:
פלוני
הכרעת דין

 

כמצוות סעיף 182 לחוק סדר הדין הפלילי (נוסח משולב), התשמ"ב-1982, הריני להודיע לנאשם כי החלטתי לזכותו מחמת הספק מביצוע עבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש-בן זוג.

 

א. כתב אישום ורקע כללי

 

  1. כתב האישום מייחס לנאשם עבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש לבת זוג לפי סעיף 382(ג) לחוק העונשין, התשל"ז-1977 (להלן: "החוק").

     

  2. עפ"י כתב האישום, ביום 14.1.16 בשעה 10:00 או בסמוך לכך, התגלע ויכוח טלפוני בין הנאשם לבין המתלוננת, בת זוגו לשעבר, בנוגע להסדרי הראייה של בנם הקטין. מיד בסמוך לכך, הגיע הנאשם באמצעות רכבו אל מתחת לביתה של המתלוננת והודיעה לה באמצעות הודעת טקסט כי הוא ממתין לקטין. בהמשך לכך, יצאה המתלוננת את הבית, כשהקטין על ידה האחת ובידה השנייה יומן. או אז, העיף הנאשם את היומן באמצעות ידיו אל הרצפה, ותופף עם אצבעו על ידה של המתלוננת, מספר פעמים, תוך שאמר "אני אעשה סוף למשחקים שלך". מידה ובסמוך לכך, לקח הנאשם את הקטין מחזקתה של המתלוננת והכניסו אל מושב הרכב, בעוד שהקטין בוכה. משניסתה המתלוננת להרגיע את הקטין וניגשה אל מושב הרכב, קשר את הקטין באמצעות חגורת בטיחות תוך שאמר "נכון שאני אבא חרא" בעוד הקטין צורח ובוכה. בנסיבות אלו, ניגשה שוב המתלוננת אל הקטין. או אז, דחף הנאשם באמצעות ידיו את המתלוננת בצווארה לאחור, וזו נפלה על רכב סמוך ונפגעה בראשה. הנאשם סגר את דלת הרכב האחורית, נכנס למושב הנהג ונסע מהמקום. נטען, כי כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו למתלוננת חבלות בדמות שריטות ביד שמאל ובצוואר.

     

    ב. הראיות:

     

  3. בהמשך לכפירתו של הנאשם, נשמעו הראיות בתיק.

     

  4. אין חולק, כי הנאשם והמתלוננת הם בני זוג לשעבר, ולהם ילד משותף. אין חולק, כי בין הצדדים היכרות ארוכת שנים, אך הזוגיות ביניהם הייתה קצרה, והסתיימה עוד בטרם נולד בנם, במהלך ההיריון. עוד אין חולק, כי בין הצדדים נוהלו (ועדיין מתנהלים) הליכים משפטיים, בבית המשפט לענייני משפחה, בין היתר בשאלת הסדרי הראיה ומשמורת הקטין.

     

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ