אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"א 25382-11-11 אלמוני נ' פלוני ואח'

ת"א 25382-11-11 אלמוני נ' פלוני ואח'

תאריך פרסום : 21/06/2015 | גרסת הדפסה

ת"א
בית משפט השלום תל אביב - יפו
25382-11-11
15/06/2015
בפני השופטת:
רונית פינצ'וק אלט

- נגד -
תובעים:
אלמוני
עו"ד רפאל רפאלוב
נתבעים:
1. פלוני
2. פלמוני

עו"ד שלמה אשורי
פסק דין
 

 

 

לפני תביעה בגין פגיעה בפרטיות בשל מעקב אחר התובע וצילומו, וכן הוצאת לשון הרע בגין פרסום שני סרטונים עם כתוביות משפילות ב"יו טיוב".

 

 

העובדות הצריכות לעניין וטענות הצדדים

1.התובע היה בקשר רומנטי עם אישה במשך מספר שנים. בשנת 2004 ניתק קשר זה בשל חששה של האישה לספר על הקשר להוריה, ובמשך שש שנים לא היו בקשר כלשהו. בדצמבר 2010, חזרו התובע והאישה, אשר בשלב זה הייתה נשואה לנתבע מס' 1 (להלן: "הנתבע" או "הבעל"), ולדבריה החליטה לסיים את נישואיה ולהתגרש, להיות בקשר. בעוד האישה שוהה במעון לנשים מוכות, ובעודה מנהלת נגד בעלה הליך גירושין, שכר הבעל חוקרים פרטיים שעקבו אחרי התובע, וצילמו אותו כאשר הסיע את האישה ולילדיה, לבקשתה, למקומות שונים.

 

2.לימים הועלו לאתר "יו טיוב" 2 "דפים" ובהם 2 סרטונים ערוכים של המעקב אחרי התובע, הנושאים כתוביות לפיהן, לטענת התובע, מטרתו של התובע היא לגנוב בעורמה נשים יהודיות ולהעבירן על דתן וכי בשל כך יש להיזהר ממנו.

 

3.יומיים לאחר קבלת הדרישה על ידי הנתבע באמצעות אמו, הוסרו שני הסרטונים.

 

 

 

טענות התובע

4.התובע היה עם האישה בקשר רומנטי אשר הסתיים בשנת 2004, ומאז, ובמשך שש שנים לא היה ביניהם קשר כלשהו. בדצמבר 2010 קיבל התובע הודעה מהאישה באמצעות תוכנת ה- ICQ שהיתה מתוקנת על גבי הטלפון הנייד שלו. בעקבות זאת חודש ביניהם הקשר, תחילה בהודעות ולאחר מכן בקשר טלפוני. האישה סיפרה לתובע כי במהלך השנים היא התחתנה עם הנתבע, ולהם שני ילדים. עוד סיפרה האישה כי היא סובלת בנישואיה, ובשל כך מעוניינת היא להתגרש מבעלה. בהמשך, החלו התובע והאישה להיפגש וזו ציינה כי היא מתחרטת על החלטתה לנתק את הקשר מהתובע. האישה סיפרה לתובע כי היא אישה מוכה, כי בעלה לא מפרנס אותה ואת ילדיה וכי היא חושדת שהוא מצוי בקשר רומנטי עם מישהי אחרת. האישה שאלה את התובע אם הוא מעוניין בה, ועל כך השיב האחרון בחיוב תוך שציין כי אינו מעוניין בקשר "לא רציני", ומשכך שב הקשר בין השניים לקשר בעל אופי רומנטי.

 

5.באחד הימים, אסף התובע את האישה ברכבו ומשנכנסה לרכב אמרה לו "בעלי ראה אותנו, סע מהר". בעקבות זאת החל מרדף במהלכו הנתבע דלק אחר רכבו של התובע. התובע הצליח להימלט, ולאחר מכן ירדה האישה מהרכב ונסעה לביתה במונית. האישה סיפרה לתובע כי כשהגיעה לביתה גילתה כי מצפים לה שוטרים, שאותם הזמין הבעל בטענה כי נחטפה. האישה מסרה לשוטרים כי לא נחטפה וכי היא חווה אלימות מידי בעלה ומשכך הבעל נעצר לחקירה והאישה, שעד לאותו מועד התגוררה בקרית ביאליק, הועברה בסיוע המשטרה למקלט לנשים מוכות באשדוד, שם שהתה 6 חודשים.

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ