אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> תוהמי נ' השטיח המעו פ ף

תוהמי נ' השטיח המעו פ ף

תאריך פרסום : 01/03/2012 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות חדרה
21439-05-11
26/02/2012
בפני השופט:
אהוד קפלן

- נגד -
התובע:
אפי תוהמי
הנתבע:
השטיח המעו פ ף 520043837
פסק-דין

פסק דין

ביום 28/2/11 הזמין התובע חופשה משפחתית (למשפחתו ולאימו) בתאריכים 20/4/11 עד 25/4/11.

לטענת התובע, בעת ההזמנה סוכם עם נציגת הנתבעת כי יקבל שני חדרים צמודים עם דלת מקשרת ובשיחה מאוחרת יותר היא אישרה כי בית-המלון אישר את הבקשה.

עוד נטען כי טיסת היציאה הייתה מתוכננת לשעה 13:00, אך יום לפני הטיסה הודיע נציג הנתבעת לתובע כי הטיסה נדחתה לשעה 16:30 ובפועל יצאה רק בשעה 17:30.

לטענתו, כשהגיעו למלון הם קיבלו חדרים מרוחקים כ-30 מטר. הם פנו לקבלה ואלה הבטיחו כי הנושא יטופל למחרת.

עוד נטען, כי התובע לא היה מוכן שילדיו הקטנים ישארו לבד ולכן נאלצה כל המשפחה (6 נפשות) לישון באותו חדר. לתדהמתם לא היו מים חמים באף אחד משני החדרים ולכן לא יכלו להתקלח באותו לילה.

למחרת פנו שוב לקבלה, שם ניתן להם חדר אחר רק על מנת שיתקלחו בלבד ולמרות ההבטחה לדאוג לחדרים צמודים, הם קיבלו חדרים צמודים רק ביום השלישי אך ללא דלת מקשרת מאחר שלא היו חדרים כאלה במלון.

בנוסף נטען כי נציגת הנתבעת במלון סירבה לעזור להם לשכור רכב, והפנתה אותם ישירות למלון.

עוד טוען התובע כי הטיסה חזרה הוקדמה לשעה 12:00 במקום 17:30 , והיו צריכים לפנות את החדרים כבר בשעה 08:00 בבוקר.

הנתבעת בכתב הגנתה מודה בטענות בעניין דחיית הטיסה היוצאת והקדמת הטיסה החוזרת, אך טוענת כי הנתבעת פעלה כדין והודיעה להם בזמן וכי מדובר בשינוי סביר ומקובל.

בניגוד לטענת התובע, טוענת הנתבעת שמעולם לא התחייבה לספק לתובע שני חדרים בעלי דלת מקשרת היות והדבר תלוי בתפוסה במלון ולא בנתבעת. הנתבעת רק מעבירה את הבקשה למלון, והדבר נעשה רק במידה וניתן להיענות לבקשה דבר זה אף מפורש היטב בתנאי ההזמנה.

לטענת הנתבעת לא ברור אם כדברי התובע אימו יצאה עימם, מדוע לא יכלה להשגיח על ילדיו בחדר השני והיה צריך להכניס את כולם לאותו חדר.

הנתבעת טוענת שבמלון היו קיימים חדרים עם דלת מקשרת אך הם סופקו לאורחים אחרים מוכחשת הטענה כי לא היו מים חמים בחדרים.

בדיון חזר כל צד על גרסתו.

התובע הציע שהוא ופקידת הנתבעת עימה סיכם את תנאי ההזמנה ייבדקו בפוליגרף, בשאלה ספציפית: האם הובטח לתובע שהחדרים יהיו צמודים ומקושרים אם לאו.

נציגי הנתבעת הסכימו להצעה והצדדים פעלו לפיה.

חוות הדעת של מכון הפוליגרף מצאה שהתובע דובר אמת והפקידה של הנתבעת אינה דוברת אמת.

ממצאי הפוליגרף כשלעצמם אינם ראייה קבילה, אך הסכמת הצדדים הכשירה אותם.

דיון והכרעה:

עדות התובע בכל למה שהתרחש במלון בחו"ל מהימנה בעיני.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ