אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> תא"מ 45357-08-15 קשר רנטאקר בע"מ נ' אמקו ים בע"מ ואח'

תא"מ 45357-08-15 קשר רנטאקר בע"מ נ' אמקו ים בע"מ ואח'

תאריך פרסום : 22/05/2016 | גרסת הדפסה
תא"מ
בית משפט השלום תל אביב - יפו
45357-08-15
15/05/2016
בפני השופטת:
שרון הינדה

- נגד -
תובעים:
קשר רנט א קאר בע"מ
נתבעות:
1. אמקו ים בע"מ
2. כלל חברה לביטוח בע"מ

פסק דין

  1. לפניי תביעה לפיצוי התובעת בגין נזק שנגרם לרכבה כתוצאה מתאונה שארעה ביום 18.5.15 בנמל אשדוד.

  2. על פי הנטען בכתב התביעה, רכב התובעת נסע בנתיב הימני אחרי משאית הנתבעות. משאית הנתבעות עברה לנתיב השמאלי, רכב התובעת עצר לפני תמרור עצור כאשר לפתע משאית הנתבעות החלה לפנות ימינה בחוסר זהירות ומבלי לשים לב לרכב התובעת, אשר היה בעצירה מלאה ופגע בו.

  3. בכתב ההגנה נטען כי משאית הנתבעים היתה בעצירה מוחלטת ואילו רכב התובעת עקף אותה מימין בחוסר זהירות וגרם לתאונה.

  4. בדיון שהתקיים בפני העידו נהגת רכב התובעת, נהג המשאית וקצין הבטיחות של הנתבעת 1. בנוסף, הוגשו לעיוני תמונות הנזק ברכב התובעת, צילומי כלי הרכב ממקום התאונה והדיווחים אודות התאונה..

  5. נהג התובעת העיד כי נסע אחרי משאית הנתבעים וזו עברה לנתיב השמל, הנגדי. לטענת נהג התובעת המשיך בנתיב שלו, עצר בעצור וראה שהמשאית מתחילה לנסוע. נהג התובעת גרס כי צפצף ונסע לאחור כדי למנוע את הפגיעה. נהג התובעת שלל הטענה כי עקף את המשאית מימין ובחיקרתו הנגדית העיד כי ראה את המשאית עומדת בנתיב השמאלי, המתין מספר שניות, וברגע שהתקדם על מנת לראות אם מגיע רכב, המשאית החלה לנסוע. נהג התובעת אף שלל הטענה כי לקח אחריות לקרות התאונה.

  6. נהג המשאית העיד כי נסע בין שני מחסנים והגיע לצומת שבה עצר באלכסון, הסתכל ימינה ושמאלה, התכוון לפנות שמאלה והרגיש שמישהו פגע במשאית. לטענתו ראה את נהג התובעת, אותו הוא מכיר הרבה שנים, וזה לקח אחריות לקרות התאונה. לאחר מכן התקשר לקצין הבטחון ובנוסף הגיעו אנשי נמל נוספים שגם בפניהם הודה נהג התובעת באחריותו. נהג המשאית שלל את גרסת נהגת התובעת וטען כי הכביש אינו מסומן וכי רכב התובעת הגיע אליו בשטח מת ופגע בבליטה ליד הגלגל האחורי.

  7. קצין הבטיחות העיד כי הגיע למקום כחצי שעה לאחר התאונה ובשלב זה כלי הרכב היו עדיין מחוברים וחזר על הטענה כי נהג התובעת ולקח אחריות לקרות התאונה. לטענת קצין הבטיחות המשאית עמדה בקו העצירה באלכסון בין שני נתיבים אולם טען כי אין המדובכר בנתיבים מוצהרים אלא בשטח עבודה.

  8. לאחר ששמעתי את העדויות, סבורני כי דין התביעה להתקבל מהטעמים שיפורטו להלן:

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ