אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> תא"מ 11654-05-13 ארתא סוכנות לביטוח (2004) בע"מ ואח' נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ

תא"מ 11654-05-13 ארתא סוכנות לביטוח (2004) בע"מ ואח' נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ

תאריך פרסום : 16/06/2015 | גרסת הדפסה
תא"מ
בית משפט השלום ראשון לציון
11654-05-13
14/12/2014
בפני השופט – סגן הנשיאה:
ארז יקואל

- נגד -
התובעות:
1. ארתא סוכנות לביטוח (2004) בע"מ
2. מירה כהן

הנתבעת:
חברת פרטנר תקשורת בע"מ
פסק-דין

 

 


 1.התובעות הגישו תביעה כספית כנגד הנתבעת, בעתירה לחייבה בתשלום סכום של 12,049 ₪.

2.התביעה נסמכת על טענת התובעות, לפיה הנתבעת יצרה סינון שיחות טלפון מוחלט למכשיר הטלפון הנייד של התובעת 2 עת שהתה בחו"ל, באופן שמנע ממנה קבלת שיחות מהארץ בכלל והודעה ממפעילת הטיסה על הקדמת הטיסה לארץ בפרט.

 

נוצר מצב דברים לפיו התובעת 2 איחרה להגיע לשדה התעופה בחו"ל, נאלצה לשהות במקום במשך כשמונה שעות ולרכוש כרטיס טיסה חלופי. נוסף על כך, חויבה התובעת 1 בתשלום שיחות הטלפון שביצעה התובעת 2 לארץ לצורך איתור טיסה חלופית.

 

3.התובעת 2 שימשה בעת הרלוונטית כמנכ"לית וכמנהלת השיווק של התובעת 1. ביום 6.9.11 רכשה התובעת 2 כרטיסי טיסה להולנד ליום 9.9.11 וחזרה ביום 12.9.11 בשעה 10:25 באמצעות חברת ארקיע משדה התעופה סכיפהול – הולנד לישראל. הכרטיסים נרכשו באמצעות חברת נט-טרוול פליי, שהנה חברת בת של איסתא בע"מ (להלן: "נט-טרוול"- ר' נספח ב' לכתב התביעה).

 

4.עוד בטרם טסה התובעת 2 להולנד, הודיעה ארקיע ב אמצעות אתר האינטרנט שלה על שינוי בשעת החזרה, שנקבעה ל- 16:00.

 

5.התובעת 1 העמידה לרשות התובעת 2 מכשיר טלפון נייד (מס' מנוי 054-8050986 ) אותו רכשה מהנתבעת, כאשר התובעת 1 משלמת לנתבעת את עלות השימוש בטלפון נייד זה. התובעת 2 פנתה ביום 8.9.11 לנתבעת ורכשה באמצעותה "חבילת חסכון עולמי" הכוללת 50 דקות שיחה ועשר הודעות לשימוש בעלות כוללת של 148 ₪ אותם יש לצרוך בשיטת יצירת קשר חוזרת מהארץ.

6.עוד ביקשה התובעת 2 שירות בררני של חסימת כניסת שיחות טלפון מחו"ל, כדי סינון השיחות הנכנסות באמצעות קוד גישה עבור אותו מספר החל מהשעה 06:00 בבוקר יום ה- 9.9.11 ועד לשעה 15:30 ביום 12.9.11. בפועל, כך נטען, השירות שהתקבל מהנתבעת כלל חסימה מוחלטת של שיחות, כך שהתובעת 2 לא קיבלה שיחות כלל, אף לא ממי שקיבל ממנה קוד גישה. במהלך ארבעת הימים ששהתה בהולנד, לא קיבלה התובעת 2 כל שיחה למעט שיחה אחת שמקורה טעות במספר. התובעת 2 ציפתה לטלפונים על בסיס יומי מעובדת בתובעת 1 בענייני עבודה והבינה כי קיימת תקלה כלשהי המונעת ממנה קבלת שיחות.

 

7.ביום 12.9.11 יצרה התובעת 2 קשר עם עובדת התובעת 1 ואז התברר לה כי נעשו ניסיונות רבים וחוזרים שלא צלחו להשיגה באמצעות הטלפון. התובעת 2 בקשה מבתה, ששהתה עמה, להתקשר אליה ואז התברר לה כי מכשיר הטלפון שלה אינו מקבל שיחות ואינו מצלצל.

 

התובעת 2 יצרה קשר טלפוני ביום 12.9.11 עם נציגת שירות של הנתבעת ולאחר שלא נמצא מקור התקלה, ביקשה לבטל את שירות סינון השיחות שהזמינה.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ