אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> י.א מרכז מזון כפר תבור בע"מ נ' כונס נכסים רשמי מחוז חיפה והצפון ואח'

י.א מרכז מזון כפר תבור בע"מ נ' כונס נכסים רשמי מחוז חיפה והצפון ואח'

תאריך פרסום : 04/12/2017 | גרסת הדפסה

פר"ק
בית המשפט המחוזי נצרת
38779-09-16
28/11/2017
בפני השופט:
ערפאת טאהא

- נגד -
החברה:
י.א מרכז מזון כפר תבור בע"מ ח.פ 51-509595-8
הכונ"ר :
כונס הנכסים הרשמי
פסק דין

 

 

ובעניין:

עו"ד עדי גילה-חכמון - המנהלת המיוחדת

   

ובעניין:

הילה פרץ 

ע"י ב"כ עוה"ד קוביץ פינגרהוט - המשיבה

 

 

בפני בקשה להורות למשיבה להשיב לחברה סכום של 50,725 ₪ ששולם לה לטענת המפרקת שלא כדין.

 

עובדות רקע

 

1. המשיבה היא אישתו של אלעד אילוז, אחד המנהלים של חברת י.א מרכז מזון כפר תבור בע"מ (להלן: "החברה"), אשר ניהלה והחזיקה עד סוף חודש 8/2016 בארבעה סופרמרקטים ברחבי הארץ. בחודש 9/2016 הוגשה על ידי עובדי החברה בקשה למינוי מפרק זמני לחברה בטענה, כי אלעד אילוז, יוסף אבזאק – הבעלים הרשום של מניות החברה – ומנהלי החברה, עשו מעשה עוקץ ומרמה שבעקבותיו נקלעה החברה לקשיים כלכליים שהביאו לקריסתה. בהחלטה מיום 19/6/16 קיבלתי את הבקשה ומיניתי את עו"ד חכמון כמפרקת זמנית. ביום 23/11/16 ניתן צו קבוע לפירוק החברה שבמסגרתו מונתה עו"ד חכמון כמנהלת מיוחדת ובשלב מאוחר יותר היא מונתה, בהסכמת הכנ"ר, כמפרקת קבועה של החברה.

 

2. מאז מונתה עו"ד חכמון כבעלת תפקיד מטעם המשיבה בוצעו על ידה חקירות מקיפות ומעמיקות בנוגע לאופן ניהול החברה ונסיבות קריסתה. מחקירות אלה ומההליכים הרבים שהתנהלו בפני עד היום עולה, באופן שאינו משתמע לשתי פנים, כי החברה הוקמה, נוהלה ועסקיה חוסלו על ידי אלעד אילוז, בן זוגה של המשיבה, בסיועו של יוסף אבזאק, ואולי גם בסיועו והשתתפותו של מיקי אילוז, מתוך כוונת מרמה ובמטרה לגרוף כספים ורווחים על חשבון עובדי החברה, ספקי ונותני השירותים של החברה ויתר נושיה. בין היתר התגלה כי זמן קצר עובר להגשת בקשת הפירוק ביצע אלעד אילוז בשיתוף פעולה עם אחרים רכישות בהיקפים נרחבים שתמורתן שולמה בשיקים של החברה מתוך ידיעה ששקים אלה יחוללו, ובמקביל פעלו אלעד אילוז ואחרים באופן יזום ומתכונן להפסקת פעילות החברה בבת אחת ולהברחת נכסיה על ידי מכירת המלאים והציוד של החברה בסניפים השונים כשהם מגלגלים לכיסם הפרטי את התמורה המתקבלת. עוד התגלה כי נערך הסכם פיקטיבי בין החברה לבין גב' שלי חמו שלפיו מכרה החברה לגב' שלי חמו, שהייתה עובדת של החברה, באמצעות חברה שהקימה, את המלאי והציוד של סניף חצור ואת המלאי של סניף כפר תבור, כאשר במקביל לעריכת הסכם פיקטיבי זה הפקידה גב' שלי חמו בידי אלעד אילוז ואביו מיקי אילוז שטר העברת מניות של החברה החדשה שהקימה לצורך רכישת נכסי החברה ופעילותה כאשר שם הנעבר באותו שטר נותר ריק. מעשי המרמה והתכנון שביצעו אלעד אילוז ואחרים תוארו בדוחות המפורטים שהגישה המפרקת ובהחלטות שיפוטיות שניתנו על ידי בעניינים הנוגעים לקרובי משפחתו הקרובים של אלעד אילוז כגון המשיבה עצמה, אביו מר מיקי אילוז ואמו גב' חגית אילוז.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ