אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> פסק דין הדן בשאלת פיצוי פלילי לתאגיד שניזוק מגניבת עובד

פסק דין הדן בשאלת פיצוי פלילי לתאגיד שניזוק מגניבת עובד

תאריך פרסום : 21/07/2015 | גרסת הדפסה

עפ"ג
בית המשפט המחוזי חיפה
6326-06-15
20/07/2015
בפני שופטים:
1. רון שפירא
2. אברהם אליקים
3. בטינה טאובר


- נגד -
המערערת:
מדינת ישראל ע"י פרקליטות פלילית מחוז חיפה
המשיב:
סלם שלומי אדרי
עו"ד ציון שמעון
פסק דין
 

 

השופטת ב' טאובר:

 

תמצית הערעור

 

  1. לפנינו ערעור המדינה (להלן: "המערערת") על גזר דינו של בית המשפט השלום בחיפה (כב' סגנית הנשיא, הש' אורית קנטור), שניתן ביום 26/04/15 במסגרת ת.פ. 58988-06-14.

 

במסגרת הכרעת הדין הורשע הנאשם (להלן: "המשיב") על פי הודאתו בעובדות כתב האישום, שהוגש כנגדו וכנגד נאשם נוסף (להלן: "הנאשם הנוסף") בשתי עבירות של גניבה בידי מורשה לפי סעיפים 393(3) + 29 לחוק העונשין, תשל"ז-1977 (להלן: "חוק העונשין"); עבירה של זיוף בכוונה לקבל דבר לפי סעיפים 418 + 29 לחוק העונשין ובשתי עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע לפי סעיף 499(א)(1) לחוק העונשין.

 

בעקבות הרשעתו גזר בית משפט קמא על המשיב את העונשים הבאים: 8 חודשי מאסר על תנאי למשך 3 שנים, והתנאי הוא כי לא יעבור המשיב בתקופת התנאי עבירה מהעבירות, בהן הורשע; תשלום פיצוי לחברת ישקר בסכום של 10,000 ₪, אשר ישולם תוך 6 חודשים מיום מתן גזר הדין; צו מבחן למשך שנה; וצו של"צ בהיקף של 220 שעות בהתאם לתכנית טיפולית שתוגש על ידי שירות המבחן.

 

ערעור המערערת מופנה כנגד קולת העונש, שנגזר על המשיב.

 

  1. במקביל להגשת הודעת הערעור, הגישה המערערת בקשה לעיכוב ביצוע צו השל"צ. בקשת המערערת הועברה לתגובת ב"כ המשיב, אשר הודיע ביום 04/06/15, כי הוא מותיר את ההחלטה לשיקול דעת בית המשפט. לאור עמדת ב"כ המשיב, הורה כבוד סגן הנשיא הש' רון שפירא בהחלטתו מיום 04/06/15 על עיכוב ביצוע השל"צ עד למתן פסק דין בערעור.

 

כתב האישום והכרעת הדין

 

  1. ביום 30/06/14 הוגש כנגד המשיב והנאשם הנוסף כתב אישום. מעובדות כתב האישום עולה, כי המשיב והנאשם הנוסף עבדו בזמנים הרלוונטיים לכתב האישום כנהגי משאית בחברת "מובילי דרור". במסגרת עבודתם הייתה לשניים נגישות למפעלי חברת "ישקר" בע"מ (להלן "החברה"), הנמצאים באזור התעשייה תפן, לה נותנת חברת מובילי דרור שירותי הובלה ושינוע בין המפעלים השונים של החברה. בכתב האישום נטען, כי במסגרת עבודתו העביר המשיב בין המתקנים השונים של החברה למחסניה פסולת ברזל יקרה ואבקות, שנפסלו בתהליכי ייצור שונים במפעלי החברה (להלן: "הברזל והאבקות"), אשר נועדו למשלוח לחברת "שטארק" בגרמניה. תמורת הברזל והאבקות מקבלת החברה הנחה על מנת לרכוש אבקות ברזל חדשות.

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ