אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> פסק-דין בתיק תמ"ש 17772-01-10 פלוני נ' אלמונית

פסק-דין בתיק תמ"ש 17772-01-10 פלוני נ' אלמונית

תאריך פרסום : 17/11/2013 | גרסת הדפסה

תמ"ש
בית משפט לעניני משפחה בראשון לציון
17772-01-10 פלוני נ' אלמונית,34949-07-10 אלמונית נ
11/11/2013
בפני השופט:
אילת גולן-תבורי

- נגד -
התובע:
פלוני
עו"ד שי ברנד
הנתבע:
אלמונית
עו"ד אלעד לרון
פסק-דין

מבוא

1.         בפני תביעות הדדיות, שהגישו שני הצדדים,  זה כנגד זו ולהפך,  בעניין הוצאת לשון הרע ופגיעה בפרטיות.

הצדדים היו נשואים ולהם בן משותף.

            ראשון הגיש תביעתו התובע (להלן גם: "האיש") בשל פרסום מכפיש ומבזה כנגדו שכתבה האישה בדף הפייסבוק שלה. משכך עתר בתביעה כספית בשל הוצאת לשון הרע ונזקים  בסך 100,000 ש"ח.

            בהמשך הגישה הנתבעת (להלן גם: "האישה") תביעה שכנגד, בטענה שהאיש חדר למחשב שלה ללא רשותה, נכנס לתיבת הדואר האלקטרוני הפרטי שלה, הדפיס תכתובות פרטיות שכתבה לאחרים, ומסר העתק לאביה, באמצעות צד שלישי. על מעשה זה תבעה אותו בשל הוצאת לשון הרע בזדון ופגיעה בפרטיותה, בסך של 100,000 ש"ח (ס' 23 לתביעה).

2.         הצדדים, שהינם בני דודים מדרגה ראשונה,  נישאו כדת משה וישראל בשנת 2008 בפלורידה ארה"ב. התובעת היתה אזרחית ארה"ב, ולאחר שנולד להם הבן המשותף בחודש 9/2008, הגיעה המשפחה לישראל בחודש 11/2008.

            תחילה התגוררו בבית סבו של התובע, בהמשך עברו לבית הוריו.

3.         לטענת האישה, בראשית חודש 3/2009 עברה לבית סבתה על רקע מחלוקות שהתגלעו בין בני הזוג, עד כי הגיעו בהמשך לאלימות מצד האיש והוצאת צו הרחקה כנגדו. בחודש 6/2009 עברה לגור בדירה השייכת לאביה (שגר בארה"ב) בזכרון יעקב.

4.         הצדדים התגרשו במהלך השנים, אולם עד היום מתנהלים ביניהם הליכים משפטיים, לרבות בלשכת ההוצאה לפועל (מזונות).

5.         תחילה הגיש התובע תביעתו לבית המשפט לענייני משפחה במחוז תל אביב (רמת גן) ובהמשך גם עתר בה למתן פסק דין בהעדר הגנה.  בהתאם ניתן פסק דין ע"י כב' השופט שטרק.

            בהמשך ולאחר שהאישה הגישה בקשה לביטול פסק הדין, התקבלה הבקשה ופסק הדין בוטל ע"י כב' השופט שטרק.

            בשלב זה הועברה התובענה בפני בית המשפט בראשל"צ, לכב' המותב הקודם.

6.         לאחר שהועברה התובענה בפני, נשמעו ראיות, במסגרתן נחקרו הצדדים וכן אבי-האישה שהגיע מארה"ב. משהוגשו סיכומים אחרונים (30.9.13) ניתן פסק דין זה.

            תביעת האיש (תמ"ש  17772-01-10)

7.         ביום 30.9.2009  כתבה האישה את ההודעה הבאה בדף הפייסבוק שלה.

            מאחר ונוסח ההודעה הוגש באנגלית ואיש מן הצדדים לא טרח לתרגמו, יובא להלן באנגלית, ולאחריו בתרגום חופשי לעברית.

            להלן תוכן ההודעה כלשונה:

"__": Hmmm whats on my mind...Well for a starters I found out that my babys father pays hookers to sleep with him and that's why he make his parents buy my son food and diapers, cause there is no money, it all goes to the whores. I not upset about that, im upset that he cant afford a box of food or diapers for his own son but he can pay to get his fat ass laid?!?! I hope that fat fu* k chokes on a chicken bone!!!"

 

            ובתרגום חופשי -

                   "___": אהממ מה עולה בדעתי ... ובכן בתור התחלה גיליתי שהאבא של התינוק שלי משלם לפרוצות כדי לשכב איתו ובגלל זה הוא גורם להוריו לקנות לבן שלי אוכל וחיתולים, כי אין כסף, הכל הולך לזונות.  אני לא נסערת בגלל זה, אלא אני נסערת  מכך שהוא לא יכול לממן קופסה של אוכל או חיתולים עבור הבן שלו אבל הוא יכול לשלם כדי לאפשר לישבן השמן שלו להדפק?!?! אני מקווה שהשמן הדפוק הזה ייחנק מעצם של תרנגולת.  (קרי - יחנק, בביטוי עסיסי, א.ג.ת.)

 

            טענות האיש

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ