אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> פסק-דין בתיק ת"ק 014087/01

פסק-דין בתיק ת"ק 014087/01

תאריך פרסום : 26/09/2005 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות בתל אביב
014087-01
05/05/2002
בפני השופט:
טובי חיים

- נגד -
התובע:
לוי יחזקאל
הנתבע:
יוניטל תיירות ותעופה בע"מ
פסק-דין

1.         בתביעה שבפני עותר התובע לפצותו בגין מחדלי הנתבעת בכל הקשור בתנאי הנופש שהוזמן באמצעותה.

2.         מכתב התביעה עולה כי התובע הזמין, עבורו ושני בני לוויה, חבילת נופש לבודרום שבתורכיה אשר כללה טיסות הלוך ושוב ואירוח של שבוע ימים מלון "איסוס".

בגין החבילה שילם התובע סך של 1,322 דולר.

לטענת התובע, הנתבעת לא עמדה בהתחייבויותיה עובר לביצוע ההזמנה. לדבריו, על פי הפרסום המוקדם הנתבעת הבטיחה שהייה במלון חמישה כוכבים, ברמה גבוהה עם מירב התנאים כך שהשהייה במלון תהא נעימה ומהנה.

מתברר - כך לתובע - כי המלון שהוזמן עבורו לא היה ברמה המובטחת והתנאים בבית המלון היו גרועים.

לטענת התובע, לא היה בבית המלון מעלית, טלפון ציבורי והמזגן לא עבד כדבעי.

תחת אשר יהנה מחופשתו הוא נאלץ לעסוק בלילות בלכידת יתושים.

עוד טוען התובע כי הטיסה בה אמור היה לשוב ארצה נקבעה לשעה 15.00 והיא הוקדמה לשעות הבוקר המוקדמות כך שמחופשתו נגרע יום אחד של נופש.

בשל כל אלה המחדלים עותר התובע לפצותו בסכום של 10,000 ש"ח הכולל החזר עלות החבילה ופיצויי בגין עוגמת נפש.

3.         מנגד טוענת הנתבעת כי התביעה הינה טורדנית וקטרנית וכל כולה נועדה לנסות לסחוט כספים בלא דין.

לטענת הנתבעת התובע שוכן במלון שהוזמן על ידו, המדורג כמלון חמישה כוכבים והידוע כמעניק שירותים באיכות גבוהה.

עוד טוענת הנתבעת כי אין היא אחראית לתקלות מקומיות כאלה ואחרות הנגרמות במלון, בהיותה סוכנת להבדיל מספק השירות.

משסיפקה לתובע את שהוזמן על ידו, אין היא אחראית לטיב השירותים הניתנים המלון ו/או בגין מטרדים הנמצאים בסביבתו.

באשר להקדמת הטיסה חזרה ארצה טענה הנתבעת כי המדובר ב"טיסת שכר" אשר מעצם טיבה מועדת לשינויים ובשל כך עלותה נמוכה מטיסה סדירות.

לא מצאתי ממש בתביעה זו והנני דוחה אותה.

4.         מקובלת עלי לחלוטין טענת הנתבעת כי טענות התובע באשר לטיב השירותים הקיימים במלון הינן טענות קטנוניות וקנטרניות.

העדרה של מעלית במלון הבנוי בצורה מדורגת (ללא קומות) אינה מלמדת כי המלון אינו עומד בקריטריונים של מלון חמישה כוכבים.

יתר על כן, לטענת התובע עצמו הוא שוכן בחדר בקומת הקרקע, אם כן מה לו כי נזעק באשר להעדרה של מעלית? תמהני!

טענת התובע כי המזגן בחדרו לא עבד בצורה תקינה לא הוכחה כלל ומכל מקום אין לייחס מחדל זה - אם היה קיים - לפתחה של הנתבעת.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ