אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> פסק-דין בתיק א 51712/04

פסק-דין בתיק א 51712/04

תאריך פרסום : 18/03/2008 | גרסת הדפסה
א
בית משפט השלום תל אביב-יפו
51712-04
30/01/2006
בפני השופט:
מארק - הורנצ'יק דליה

- נגד -
התובע:
1. תדיראן טלקום מערכות עסקיות בע"מ
2. לאו חחיאשוילי

הנתבע:
1. חברת מעונות הורים בע"מ
2. חגי גולן

פסק-דין

 1.      זו תביעה לפיצוי התובעים בגין הוצאת לשון הרע ע"י הנתבעים, וזאת ללא הוכחת נזק, בהתאם להוראות סעיף 7 (א) (ב) לחוק איסור לשון הרע תשכ"ה-1965.

הצדדים:

2.       התובעת 1, חברה בע"מ העוסקת בין היתר במתן שירותי תיקון למרכזיות "קורל" מתוצרתה, כקבלן משנה של חברת "בזק".

          על לקוחותיה נמנית הנתבעת 1, חברה מיסודו של ארגון יוצאי מרכז אירופה, אשר בבעלותה בתי הורים, בין היתר בית הורים ע"ש מוזס, בדרך בית לחם 52 בירושלים.

          הנתבעת 2 הוא מנהלה של הנתבעת 1 (להלן: " בית ההורים").

          התובע 2 הוא טכנאי תקשורת , עובד התובעת 1.

הרקע לתביעה

3.       בחודש מרץ 2003 הזמינה הנתבעת 1 אצל התובעת שירות תיקון למרכזת טלפונים המותקנת בבית ההורים בירושלים.

4.       התובע 2, העובד אצל התובעת 1, נשלח לבית ההורים לבצע את התיקון מטעמה של התובעת 1.

5.       בין הצדדים נטושה מחלוקת באשר לגורם התקלה במרכזת- הטלפונים , ובאשר לחבות הנתבעת 1 לשלם לתובעת את העלות.

          המחלוקת הזו מתבררת בבית משפט זה בת.א. 51714/04 , וטרם באה אל סיומה.

·        עניינה של תובענה זו בשלושה מכתבים ששלחה הנתבעת 1, שהם חתומים בידי הנתבע 2 מטעמה לתובעת, במסגרת המחלוקת הנטושה בין הצדדים באשר לחבותה של הנתבעת 1 לשלם לתובעת את עלות תיקון מרכזת הטלפונים.

·        בעקבות עבודת התיקון שביצע התובע 2 במרכזת הטלפונים בבית ההורים, כתב התובע 2 דו"ח שירות על ביצוע עבודה עם ציון כי מדובר בנזק ולא בתקלה רגילה. אי לכך נדרשה הנתבעת 1 לשלם את עלות התיקון בסך השווה ל-987$ כשווים בש"ח.

          כאמור- התשלום עבור התיקון והעבודה לא הועבר לתובעת.

פרסומי לשון הרע- טענת התובעים

6.       חלף התשלום נתקבלו אצל התובעת 1 מאת הנתבעת 1 , 3 מכתבים , מתאריכים 22.09.03 ; (מוצג ו' (1)) 01.10.03 (מוצג ו' (2)) ו- 21.10.03 (מוצג ו' (3)) אשר נחתמו על ידי הנתבע 2, ממוענים אל דוד אוריאל - ראש ענף בקרת תהליכים באגף תמיכת הלקוחות של התובעת, ואל גב' יערית ממחלקת הגבייה , ותוכנם מיוחס לתובע 2.

7.       כך נאמר במכתב מיום 22.09.03 (מוצג ו' (1)):

          " 1. מבקש ממך לבטל את דרישת התשלום משום שאינה מוצדקת למרות שהשרות בוצע לשביעות רצוננו ונעשה במסגרת הביטוח שעבורו אנחנו משלמים מדי שנה".

          2. מבקש להזכיר (כבר נמסר בעבר לתדיראן)

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ