אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> סע"ש 35590-07-15 חזי נ' עירית בת ים ואח'

סע"ש 35590-07-15 חזי נ' עירית בת ים ואח'

תאריך פרסום : 02/08/2015 | גרסת הדפסה

סע"ש
בית דין אזורי לעבודה תל אביב - יפו
35590-07-15
15/07/2015
בפני השופט:
דורי ספיבק - אב"ד

- נגד -
המבקש:
אברהם חזי
עו"ד אסף חרסט
המשיבים:
1. עירית בת ים
2. אהרון סוחמי – משנה למנכ"ל העירייה

עו"ד עודד שטרוזמן
עו"ד רביד בן שמחון
החלטה

 

 

 

  1. המבקש הגיש מועמדותו במסגרת מכרז שפרסמה עיריית בת-ים לתפקיד סגן מהנדס העיר. מועמדותו נדחתה מבלי שזומן להליכי מיון. בפנינו בקשה דחופה למתן סעדים זמניים שהגיש בקשר לכך.

     

    רקע עובדתי

  2. המבקש הינו מהנדס בנין ושמאי מקרקעין מוסמך. לפני כשלוש וחצי שנים, ביום 15.11.11, הוא החל לעבוד בעיריית בת-ים (להלן: "העירייה" או "המשיבה") בתפקיד מנהל מחלקת הפיקוח על הבנייה. הוא פוטר מתפקידו זה ומעבודתו בעירייה לאחר קצת למעלה משנה. ברקע לפיטוריו היו טענות מצד העירייה על אי עמידה בלוחות זמנים, אי ביצוע תפקידו, אי הגעה לעבודה בשעות מקובלות ואף טענות על התנהגות שאינה הולמת עובד ציבור, לרבות צילום של עובדת עירייה ותיעודה בניגוד לרצונה.

    המבקש פנה לבית-דין זה בבקשה למתן סעד זמני כנגד פרסום מכרז להחלפתו, ובהמשך בבקשה נוספת למתן סעד זמני לעצירת הליך שהחל לפיטוריו. בהחלטה שניתנה על ידי מותב בראשות כב' השופטת (כתוארה אז) הדס יהלום, נדחתה בקשתו למתן סעד זמני בעניין אי זכייתו במכרז שפורסם לתפקיד אותו מילא (סע"ש 2900-11-12, החלטה מיום 19.11.12, נספח א'2 לתגובת העירייה), באשר לבקשתו השנייה, בדיון שהתקיים באותו התיק ביום 1.1.13 חזר בו בהמלצת בית-הדין גם מהבקשה שהגיש לעצירת הליך שהחל לפיטוריו (נספח א'1 לתגובת העירייה). עבודתו בעירייה הסתיימה ביום 9.1.13.

  3. ביום 21.5.15 פרסמה העירייה מכרז פומבי לתפקיד סגן מהנדס העיר לרישוי ובניה. אין מחלוקת בין הצדדים כי המדובר במכרז לתפקיד בכיר יותר מתפקיד מנהל מחלקת הפיקוח על הבנייה, אותו מילא התובע עד לפיטוריו בתחילת 2013. התובע הגיש את מועמדותו לתפקיד. מועמדותו נדחתה על הסף, ונשלח אליו מכתב קצר על ידי המשיב 2, המשנה למנכ"ל העירייה מר אהרון סוחמי (להלן: "סוחמי"), כדלקמן:

    "בשל העובדה שקיים נסיון שלילי עמך בעבודתך בעבר בעירייה ועל כך שלא התאמת לתפקיד אותו מילאת בעיריית בת-ים, פנייתך להגשת מועמדות אינה רלבנטית".

     

     

     

    מהלך ההתדיינות

  4. ביום שישי האחרון (ה- 17.7.15) פנה המבקש לבית-דין זה בבקשה דחופה למתן צווי עשה או צווי מניעה זמניים הן כנגד העירייה והן כנגד מר סוחמי. בבקשתו טען המבקש בראש ובראשונה שממכתב התשובה שקיבל ברור לו שמר סוחמי גיבש כלפיו עמדה שלילית, ועל כן הודיע לו שלא כדין, מבלי שטרח לזמנו להליכי מיון, כי "מועמדותו אינה רלבנטית". לטענת המבקש, סוחמי לא היה מוסמך להחליט בעצמו ובמקום הוועדה הבוחנת על דחיית מועמדותו.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ