אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> סע"ש 35327-09-15 גאנם נ' מדינת ישראל - משרד החינוך

סע"ש 35327-09-15 גאנם נ' מדינת ישראל - משרד החינוך

תאריך פרסום : 12/11/2015 | גרסת הדפסה
סע"ש
בית דין אזורי לעבודה חיפה
35327-09-15
04/11/2015
בפני השופטת:
עפרה ורבנר

- נגד -
התובעת:
יסמין מסאלחה גאנם
עו"ד מיה עובדיה ואח'
הנתבעת:
מדינת ישראל
עו"ד בועז גולדברג ו/או נופר גורן (פרקליטות מחוז חיפה-אזרחי)
החלטה

 

 

1.בתאריך 20.9.2015, הגישה המבקשת בקשה למתן צו זמני, שעניינו שיבוצה כיועצת בבית ספר יסודי אל-ראזי בבקה אל גרבייה.

כמו כן, ביקשה המבקשת, כי תינתן הוראה להנהלת בית הספר שלא להתנכל לה.

בתאריך 11.10.2015 הגישה התובעת את תביעתה העיקרית.

בתביעתה העיקרית טוענת המבקשת, כי התנכלו ולא שיבצו אותה כיועצת בשנת הלימודים תשע"ו, מאחר ולא רשמה את בנה לבית הספר אל-ראזי וכן מאחר וביררה את זכויותיה בארגון העובדים אליו היא משתייכת.

הסעדים להם עתרה המבקשת במסגרת תביעתה העיקרית, הינם שוויו הכספי של גמול היעוץ אותו אינה מקבלת בשנת הלימודים תשע"ו, פיצוי בגין עגמת נפש ונזק שאינו ממוני, וכן בקשה כי ינתן צו לשבץ אותה בתור יועצת בבית הספר.

 

2.המבקשת, טענה בבקשה, שהינה עובדת משרד החינוך משנת 2001, ומעמדה, הינו עובדת קבועה משנת 2004, ולטענתה, היא עבדה כיועצת-מורה בבית הספר אל-ראזי ב-5 השנים האחרונות.

המבקשת הדגישה בבקשתה, כי היא מודעת לכך שאין לה "חזקה" משפטית על שעות היעוץ, אולם, לטענתה, ההחלטה שלא לשבצה כיועצת נעשתה בשל שיקולים זרים שאינם קשורים לעבודתה ולצרכי בית הספר ועל כן, יש לקבל את בקשתה.

 

3.המשיבה בתגובתה טענה, כי הבקשה הוגשה בשיהוי ניכר, שכן המבקשת היתה מודעת עוד בתחילת חודש אוגוסט לכך, שאינה משובצת כיועצת, כפי שהיא עצמה מודה בבקשתה, ובנוסף לכך, ולא פחות חשוב, הדגישה המשיבה, כי המבקשת הגישה בקשה לחל"ת בהיקף של 8 שעות שבועיות, לאחר שלדבריה, הוצע לה תפקיד של יועצת בבית ספר תיכון בבקה אל גרבייה, ואכן החל"ת אושר לה.

בנסיבות אלה, ולאחר הגשת הבקשה לחל"ת, שעות אלה כבר חולקו בין מורים אחרים בבית הספר, ואין מקום להיעתר לבקשה שתפגע במורים אחרים.

המשיבה הוסיפה וטענה, כי תקן בית הספר לא איפשר הקצאת שעות יעוץ בעקבות שינוי בהרכב הכיתות ובנוסף לכך, נטען על ידי המבקשת, כי קיים משבר אמון בין מנהל בית הספר לבין המבקשת, בכל הקשור להתנהלותה באשר לרישיון לעבוד ביעוץ.

לטענת המשיבה, במסגרת הפעלת שיקול הדעת של בית הדין, כמו גם מאזן הנוחות, אין מקום לקבלת הבקשה.

 

4.העובדות הלכאוריות כפי שתקבענה על-ידינו, לצורך הכרעה בבקשה לסעד זמני, נקבעות על יסוד עדות התובעת והמסמכים שצורפו לתצהירה, עדותו של מפקח היעוץ - מר חסן עיד, ועדותו של מנהל בית הספר אל ראזי - מר מוניר ענבוסי.

נציין כבר כעת, כי עדותו של המפקח מר חסן עיד, עשתה עלינו רושם מהימן.

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ