אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> מנשרוב ואח' נ' ועדה מקומית לתכנון ולבניה נהריה ואח'

מנשרוב ואח' נ' ועדה מקומית לתכנון ולבניה נהריה ואח'

תאריך פרסום : 29/09/2010 | גרסת הדפסה
תו"ב
בית משפט השלום קריות
4687-04-10
28/09/2010
בפני השופט:
אליעזר שחורי

- נגד -
התובע:
ועדה מקומית לתכנון ולבניה נהריה
הנתבע:
1. מיכאל מנשרוב
2. דותן עמירם פרינטי
3. אפי דוידשווילי
4. נדב יחיה

החלטה

בקשה "להורות כי תוקפו של צו ההריסה המנהלי אשר הוארך ... ביום 4.7.10 עד ליום 3.10.10 יוארך עד ליום 1.11.10".

הבקשה מנומקת בעומס המוטל על משטרת ישראל בשל תקופת החגים.

מדובר בצו הריסה מנהלי שהוצא למדרגות חוץ ממתכת, מדרגות שהוקמו בחלקה 36 בגוש 18206 המשרתות מבנה בחלקה 35 אשר המשיבים שכרו ומפעילים בו פאב – בר.

בתאריך 7.4.10 הוגשה בקשה מוסכמת למתן ארכה לביצוע הצו למשך 120 ימים כאשר בפתיח לבקשה צוין כי מדובר בבקשה למתן ארכה "לפרק זמן קצוב וקצר של 120 ימים בלבד". בהחלטה מיום 11.4.10 הוארך המועד למשך 90 ימים מיום 11.4.10.

בתאריך 4.7.10 הוגשה בקשה שהוגדרה כ"בקשה מוסכמת ודחופה להארכת מועד כניסתו לתוקף של צו הריסה מנהלי". בפתיח נרשם כי מדובר בבקשה המתייחסת "לפרק זמן קצוב וקצר נוסף של 60 ימים בלבד". הבקשה הוגשה בסמוך לתום התקופה אשר הוקצבה לביצוע הצו על פי ההחלטה הנ"ל.

בהחלטה מיום 4.7.10 ניתנה ארכה כמבוקש.

בתאריך 1.9.10 הוגשה הודעה מטעם בעלי הנכס המביעים התנגדות למתן ארכות לביצוע צו הריסה מנהלי ומבקשים לזמנם לכל דיון אשר יתקיים.

על פי ההחלטה מיום 4.7.10 הוסכם והוחלט כי מעת כניסת הצו לתוקפו לאחר תום הארכות תהיה המבקשת/הועדה המקומית רשאית לבצע הצו בתוך פרק זמן של 30 ימים ומכאן שהמועד לביצוע הצו עומד לפקוע מיד לאחר חג הסוכות.

בין לבין עמדו לרשות המבקשת כ – 3 שבועות לביצוע הצו וגם הבקשה דנן מוגשת "ברגע האחרון".

מדובר בצו שהוצא כזכור ב – 10.3.10 ואשר על פי מהותו אמור היה להתבצע בתוך פרק זמן קצר.

בתאריך 21.9.10 הוריתי למבקשת להציג עמדת המשיבים לבקשה והיום הוצגה תשובת המבקשת כי במהלך החגים לא ניתן היה להציג עמדה זו וכי יש להניח כי המשיבים מתנגדים לבקשה.

בהתחשב כך שמדובר בצו מנהלי אשר ביצועו הושהה לתקופה חריגה וכאשר גם הבקשה דנן מוגשת "ברגע האחרון" ולא ניתן לדון בעניין באופן מסודר ומכיוון שבסמכות יו"ר הועדה המבקשת להוסיף ולצוות על הריסת התוספת אשר נבנתה ללא היתר ,ומכיוון שאת האינטרס הציבורי ניתן לקיים גם באופן אחר, הבקשה נדחית.

יש לשלוח ההחלטה לצדדים.

ניתנה היום, כ' תשרי תשע"א, 28 ספטמבר 2010, בהעדר הצדדים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ