אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ה"פ 56685-11-13, ברינגס קול חברה זרה (רומנית) נ' בנק הפועלים בע"מ

ה"פ 56685-11-13, ברינגס קול חברה זרה (רומנית) נ' בנק הפועלים בע"מ

תאריך פרסום : 19/07/2016 | גרסת הדפסה

ה"פ
בית משפט השלום חדרה
56685-11-13
22/03/2015
בפני השופט:
אמיר סלאמה

- נגד -
מבקשת:
ברינגס קול חברה זרה (רומנית)
משיב:
בנק הפועלים בע"מ
החלטה



1.לפניי בקשה להורות למשיב להעביר פרטים נוספים אודות זהות בעלם חשבון בנק המתנהל באחד מסניפי המשיב, בו הופקד שיק מיום 18.7.01 (להלן – השיק).

 

עובדות רקע הדרושות לעניין

 

2.בין המבקשת לחברת 012 קווי זהב בע"מ (להלן – 012), היו יחסים עסקיים, במסגרתם היה על 012 לשלם למבקשת סכום של 21,033 ₪.

ביום 22.8.12 הודיעה 012 למבקשת שהיא שילמה את סכום החוב באמצעות השיק הנ"ל. באותו מכתב (נספח "א" לתובענה), ציינה 012 כי היא הוציאה "שק לזכות חברת ברינגס קול", ומסרה לה את פרטי השיק. עוד מסרה 012 כי השיק נמשך מחשבון בנק באחד מסניפי המשיב.

המבקשת, אשר לא קיבלה לידיה את השיק, ביקשה לתור אחרי זהות הגורם שהפקיד את השיק, ואשר לחשבונו הועבר סכום השיק מחשבונה של 012. המבקשת פנתה למשיב, אשר סירב להעביר לה את הפרטים, אך מסר שהשיק או צילום ממנו אינה נמצא בידו.

המבקשת הגישה את התובענה הנוכחית, בדרך של המרצת פתיחה, במסגרתה ביקשה לקבל סעד הצהרתי אשר יורה למשיב להעביר פרטים לגבי השיק, לרבות זהות בעל החשבון בו הופקד השיק.

 

3.בדיון שהתקיים ביום 21.9.14 אמר ב"כ המשיב את הדברים הבאים (עמוד 1 לפרוטוקול):

"הלקוח שלי זה 012 ובמידה ו- 012 יסכימו למסור את האינפורמציה, ככל הנראה זה יאפשר את העברת הפרטים המבוקשים לידי המבקשים. תמהתי מלכתחילה למה לקוח שמגיע לו כסף למה הוא מפנה את הדברים לבנק. אם הוא היה מפנה את הדברים ל- 012 מן הסתם היו נותנים לו את הדברים כרצונו. אני סבור של- 012 יש את המידע שהמבקש מחפש. בשורות של דפי החשבון יהיה להם את הפרטים של החשבון הנגדי"

 

4.המבקשת פנתה ל- 012, אלא שאז התברר כי בעל החשבון ממנו נמשך השיק הוא חברה בשם בי קומיוניקיישניס בע"מ (להלן – "בי קום"). המבקשת פנתה ל- "בי קום", והאחרונה הודיעה לה, במכתב מיום 16.11.14, את הדברים הבאים (נספח "ה" לבקשה הנוכחית):

"בי קום נותנת בזאת את אישורה והסכמתה, כי מרשתך, ברינגס קול, תפנה לבנק בעניין חשבון זה, תציג לו כתב הסכמה זה ותקבל מהבנק את כל המידע ו/או הפרטים הנחוצים לה לגבי שיק שמספרו 12778 ע"ס של 21,033.79 ₪ (להלן: "השיק") בלבד, לרבות מידע ו/או פרטים היכן הופקד השיק (מס' חשבון וסניף), מועד הפקדתו, וכן זהותו של אותו פלוני אשר לטענת מרשתך הפקיד את השיק בחשבונו...

אין לנו ולא תהיה לנו כל התנגדות, ואנו מאשרים ומסכימים, כי לצורך מתן הפרטים הנחוצים, יוסר החיסיון הבנקאי השמור לבי קום על פי דיני הבנקאות לגבי שיק זה בלבד, על מנת שהבנק יוכל למסור למרשתך את כל הפרטים הנחוצים לה לגבי השיק כאמור."

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ