אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"א 23680-11-14 ואח' התיאטרון הקאמרי בעמ נ' מופת הוד השרון ואח'

ת"א 23680-11-14 ואח' התיאטרון הקאמרי בעמ נ' מופת הוד השרון ואח'

תאריך פרסום : 24/07/2016 | גרסת הדפסה

ת"א, תא"מ
בית משפט השלום תל אביב - יפו
23680-11-14,3114-05-15,3532-12-14
18/07/2016
בפני השופט:
עדי הדר

- נגד -
התובעת:
1. בת.א.3532-12-14:תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער
2. בת.א. 3114-01-15: תאטרון בית לסין
3. בת.א. 23680-11-14:נאמנות תאטרון הקמרי של ת"א יפו

הנתבעים:
1. מופ"ת הוד השרון ( ניתן פסק דין)
2. דב פניני
3. לילך ספיר (ניתן פס"ד)
4. עיריית הוד השרון

פסק דין
 
   

 


לפני בימ"ש שלוש תביעות בסדר דין מהיר ששמיעתן אוחדה. המשותף לתביעות הוא כי תולדתן בהתקשרויות חוזיות שנכרתו בין התובעות, תיאטראות, לבין הנתבעת 1, עמותה, לקבלת שירותי תרבות שונים כגון הופעות וסדנאות ומרגע שהעמותה נקלעה לחדלות פירעון נתבעו בעלי תפקידים בעמותה ועיריית הוד השרון לשאת בהתחייבויות העמותה. 

 

1.תיאור התביעות:

 

א. תא"מ 3114-05-15 התובעת הינה תיאטרון בית ליסין (להלן: "בית ליסין") והתביעה הוגשה כנגד הנתבעים:(1)עמותת מופ"ת הוד השרון (ע"ר) (להלן: "העמותה") (2) רו"ח דב פניני (להלן: "רו"ח פניני") (3) גב' לילך ספיר (להלן: "גב' ספיר") (4) עיריית הוד השרון (להלן: "העירייה") על סך של 48,000 ₪. ב. ת"א 23680-11-14 התובעת הינה נאמנות תיאטרון הקאמרי (להלן: "הקאמרי") והתביעה הוגשה כנגד הנתבעים: (1) העמותה (2) רו"ח פניני (3) העירייה, על סך של 56,250 ₪.

ג. ת"א 3532-12-14 התובעת הינה תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער (להלן: "פורת") והתביעה הוגשהכנגד הנתבעים : (1) העמותה (2) רו"ח פניני (3) גב' ספיר (4) העירייה , על סך של 60,799 ₪.

תא"מ 3114-05-15

טענות התובעת- בית ליסין

2. בית לסין טענה כי הינה תיאטרון ציבורי וכי עמותת מופ"ת הינה עמותה המפעילה אולם למופעי תרבות ואירועים בהוד השרון, אשר נתמכת ע"י נתבעת מס' 4- העירייה, ומאשרת את תכניות העבודה השנתיות של העמותה. רו"ח פניני הינו מבין מייסדי העמותה ויו"ר העמותה במשך 3 שנים, רו"ח במקצועו. רו"ח פניני הינו הגורם הבכיר בקבלת החלטות לניהול העמותה והזמנת הצגות, הגורם המקשר בין העמותה לבין העירייה וכן הגורם המאשר לגב' ספיר את התשלום לספקים.

גב' ספיר הינה מנהלת בכירה בעמותה, אשר במסגרת תפקידה ניהלה את אולם העמותה, התקשרה עם התיאטראות לרכישת ההצגות ומורשת חתימה לתשלומי העמותה.

העירייה יזמה את הקמת העמותה, אישרה תכנית עבודה שנתית, שכרה את אולם "לב"- כך שהעמותה לא שילמה בעבור האולם או תשלומי ארנונה וכן תמכה בה כספית עד לחדלות פירעונה. 3. ביום 6.5.13 התקשרו בית לסין והעמותה בשני הסכמים לרכישת ארבע הצגות.

שתי הצגות של הצגה בשם "מלאכת החיים", סוכם כי ישולם סך של 58,000 ₪,

ושתי הצגות של הצגה בשם "הפרדס", סוכם כי ישולם סך של 58,000 ₪.

4. למרות שההצגות התקיימו במועדן נמנעה העמותה מלשלם את שכרה בגין הצגת "הפרדס" בלבד, כך ששולם הסכום במלואו בעבור "מלאכת החיים". לאור ההסכם, העמותה התחייבה לשלם עבור ההצגות שוטף+30 מיום הנפקת החשבונית.

5. בשיחות הרבות בין גב' ספיר לבין גב' מירב כהן - נציגת בית לסין, הובטח לגב' כהן שלאחר שהעירייה תעביר כספים לבית לסין, זו תפרע חובותיה- דבר שאף תועד לבסוף בדואר מקוון ששלחה גב' ספיר ביום 6.4.14. בחודש מרץ 2014 פנתה גב' כהן למנכ"ל העירייה וזו הבטיחה שתדאג שיועברו לבית לסין הסכומים שהעמותה חבה לה. בשיחה נוספות עם רו"ח פניני, הבטיח לה מפורשות שהכספים ישולמו, וכי העמותה לא תחמוק מהתחייבויותיה. בית לסין קיבלו שיקים שחלקם חולל עקב חוסר כיסוי מספיק ולמרות פניותיה, החוב לא סולק.

 

חבות רו"ח פניני וגב' ספיר

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ