אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> צו כינוס בתיק פש"ר 35161-09-13

צו כינוס בתיק פש"ר 35161-09-13

תאריך פרסום : 03/10/2013 | גרסת הדפסה

פש"ר
בית המשפט המחוזי באר שבע
35161-09-13
28/09/2013
בפני השופט:
אריאל חזק

- נגד -
התובע:
מיכאל גבריאל אמר
הנתבע:
1. כונס נכסים רשמי באר שבע והדרום
2. יובל עציוני (מנהל מיוחד)

צו כינוס
לאחר שעיינתי בבקשת החייב, בנספחיה ובתגובת הכונ"ר, הנני מורה כדלקמן:
  1. ניתן צו לכינוס נכסי החייב.
  1. עוה"ד יובל עציוני מ.ר 16450, דרך מנחם בגין 11 רמת-גן, 03-6056655, מתמנה כמנהל מיוחד לנכסי החייב לפי סעיף 23 לפקודת פשיטת הרגל  (נוסח חדש) התש"ם - 1980 (להלן: "פקודת פשיטת הרגל").

בתוך ארבעה ימים מיום קבלת צו הכינוס יצור החייב קשר עם המנהל המיוחד לצורך תיאום פגישה.

המנהל המיוחד ייפגש עם החייב בתוך עשרה ימים מיום שהחייב יצר עמו קשר לצורך מתן הנחיות לחייב. בפגישתו עם החייב יבהיר המנהל המיוחד לחייב כי עליו להעמיד את קיום תנאי הכינוס בראש סדר העדיפויות. כן עליו להנחות את החייב כיצד להגיש דוחותיו ועליו להבהיר לחייב באופן חד משמעי כי אם יחסיר תשלום אחד או הגשת דו"ח אחד, ישקול בית המשפט את ביטול צו הכינוס והחזרת ענייני החייב להליכי ההוצל"פ אף ללא דיון. המנהל המיוחד יחתים את החייב על הודעה כי קרא את צו הכינוס וכי ידוע לו, כי אם לא יקיים את הוראות הצו עלול בית-משפט להורות על ביטול צו הכינוס. 

מובהר שפגישה ראשונית זו תבוא בנוסף לפגישות שבהן ייחקר החייב, ולא במקומן.

  1. יציאתו של החייב מן הארץ מעוכבת עד למתן החלטה בבקשה להכרזתו כפושט רגל. החייב יפקיד את דרכונו בידי הכונ"ר בתוך 7 ימים.
  1. בנוסף לאמור לעיל, על החייב לפעול כדלקמן :

                     א.         להתייצב בפני המנהל המיוחד, במשרדו, בכל עת שיידרש לכך, לצורך חקירה.

                      ב.         לשלם לכונ"ר לטובת נושיו סך של 1,000 ש"ח החל מהיום. סכום זה יהיה צמוד למדד החל מהיום וישולם מידי חודש בחודשו, לא יאוחר מהיום ה-10 בכל חודש.

                      ג.          להגיש למנהל המיוחד תוך 10 ימים מהיום דו"ח על מצב עסקיו בשלושה העתקים.

                      ד.         להגיש למנהל המיוחד דו"ח חודשי על הכנסותיו והוצאותי ו על-פי הטפסים שימסרו לו על-ידי הכונ"ר ובמועדים שייקבעו על-ידי הכונ"ר.

                     ה.         לצרף לדוחותיו החודשיים, כאמור בסעיף 4 לעיל, אישור הכונ"ר המעיד על ביצוע התשלום החודשי, כאמור בסעיף 2 לעיל.

                      ו.          למסור עותק מצו זה בדואר רשום, לכל הנושים אותם ציין החייב בבקשתו להכריז עליו כפושט רגל. ההמצאה תעשה בתוך 10 ימים מיום קבלת צו זה. אישור בדבר משלוח בדואר רשום יועבר לכונ"ר/למנהל המיוחד .

  1. ניתן בזאת צו לעיכוב הליכים, בהתאם להוראות לפי סעיף 22(א) לפקודת פשיטת הרגל. הריני להתיר לחייב לפתוח ו/או לנהל חשבון עו"ש בכל תאגיד בנקאי, ובלבד שהחשבון  ינוהל ביתרת זכות, ללא מתן אשראי וללא שימוש בהמחאות ו/או בכרטיסי אשראי.

6.       הריני להורות על ביטול צווי העיקול על כספי משכורות החייב ועל חשבונות העו"ש המנוהלים ע"ש החייב בתאגידים בנקאיים, אשר הוצאו  במסגרת הליכי ההוצל"פ שהתנהלו נגד החייב בתיקים אשר פורטו בבקשה למתן צו כינוס תחת הכותרת "הליכי הוצאה לפועל נגד החייב"; ועל העברת מלוא הנכסים המעוקלים שאינם מצויים בחשבונות העו"ש, לרבות כספים, לקופת פשיטת הרגל תוך 30 יום. לרבות כספים המעוכבים בהוצל"פ. כמו כן, הריני להורות על ביטול ההגבלות אשר הוטלו על החייב מלקבל או לחדש רישיון נהיגה על פי סעיף 66א'(6) לחוק ההוצאה לפועל התשכ"ז - 1967, תבוטל הגבלה זו בכל אחד מתיקי ההוצאה לפועל שבמסגרתם הוטלה.

  1. מטיל על החייב את ההגבלות הקבועות בסעיף 42א' לפקודת פשיטת הרגל.
  1. באשר למטלטלין המעוקלים במחסני ההוצאה לפועל ו/או במרכז לגביית קנסות - ככל שקיימים כאלה על שם החייב - יפעל החייב להגיש בקשה למתן הוראות לשחרור המעוקלים ובלבד שלבקשה יצרף החייב פירוט הנכסים המעוקלים, מועד הוצאתם מרשותם, לצד אישור המחסן המעוקלים אודות שיעור דמי האחסנה. על מחסן המעוקלים להעמיד לעיון החייב, על-פי בקשה, את הפרטים המבוקשים.
התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ