אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> בג"ץ 2300/14 חברת נס. א. טכנולוגיה בע"מ נ' שר הרווחה

בג"ץ 2300/14 חברת נס. א. טכנולוגיה בע"מ נ' שר הרווחה

תאריך פרסום : 31/10/2016 | גרסת הדפסה

בג"צ
בית המשפט העליון
2300-14
02/02/2015
בפני השופטים:
1. א' חיות
2. צ' זילברטל
3. ע' ברון


- נגד -
העותרת:
חברת נס. א. טכנולוגיה בע"מ
עו"ד יפית מנגל
עו"ד עדנה מירב
המשיבים:
1. שר הרווחה
2. המוסד לביטוח לאומי
3. מועצת הביטוח הלאומי

עו"ד נחי בן אור
עו"ד עמוס רוזנצוויג
עו"ד אורנה רוזן-אמיר
עו"ד כרמית נאור
פסק דין
 

           נוכח הודעת המשיב 2 מיום 27.1.2015 וההבהרות שנמסרו במהלך הדיון היום מפי עו"ד רוזנצוויג המייצג בדיון הן את המשיב 2 והן את המשיבה 3, אנו סבורים כי העתירה מיצתה את עצמה ודינה להימחק.

 

           רשמנו לפנינו את הצהרת המשיבים 2 ו- 3 לפיה בתוך חודשים ספורים תקום ועדת-השומה הראשונה בירושלים אשר בשלב ראשון תדון בעררים שיגיעו אליה מן הסניפים השונים בכל הארץ. ראינו לנכון להעיר כי הקמת ועדה אחת כזו בלבד לכאורה אינה עונה על דרישות החוק ומן הראוי כי תקומנה כבר בשלב הראשון לפחות ועדות-שומה ברמה האזורית על מנת ליתן מענה הולם כהוראת החוק למעסיקים המבקשים להגיש עררים כאמור. כמו-כן רשמנו לפנינו את הודעת עו"ד רוזנצוויג כי לעותרת תינתן זכות ערר וזאת כמובן מבלי לגרוע מכל עמדה שיש למשיב 2 לגופן של הטענות שתועלנה בערר שיוגש על ידה כאמור.

 

           אשר לסוגיית ההוצאות, דומה כי לא יכולה להיות מחלוקת על תרומתה של העתירה דנן למהלך שעליו הודיעו לבסוף המשיבים 2 ו- 3 בדבר הקמת ועדת-השומה. רצונם של המשיבים לעשות לשינוי הוראות סעיפים 359 ו- 372 לחוק הביטוח הלאומי [נוסח משולב], התשנ"ה-1995 הינו לגיטימי ואיננו מביעים עמדה לעניין זה אך כל עוד הוראות אלה שרירות וקיימות על המשיבים 2 ו- 3 לקיימן ואין הם יכולים להתעלם מהן כפי שנהגו למרבה הצער לאורך שנים. בנסיבות אלה, אנו מורים כי המשיבים 2 ו- 3 יישאו בהוצאות העותרת ושכר טרחת עורך דין בסך של 40,000 ש"ח.

 

           ניתן היום, ‏י"ג בשבט התשע"ה (‏2.2.2015).

 

ש ו פ ט ת

ש ו פ ט

ש ו פ ט ת

 

 

 

 

 

_________________________

העותק כפוף לשינויי עריכה וניסוח.   14023000_V06.doc   יל

מרכז מידע, טל' 077-2703333 ; אתר אינטרנט,  www.court.gov.il

 


בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ